V
vinyl-mannen
Gjest
Sist redigert av en moderator:
Ser ut som de er glad i deg!Hjørnet for skrøner
Vis vedlegget 950465
Du la merke til det?Ser ut som de er glad i deg!
Spør Rune Moen på ReElektro, Furnes.Min nye pc forsterker.
Tandberg Sølvsuper 11
Fikk en nyoverhalt, kunne ikke si nei.
Det er noe eget med Tandberg fra denne tiden, display, treverk. Har hatt flere ulike modeller, mest i 20 serien.
Aberet er selvsagt tilkobling, noen med forslag hvor jeg kan finne disse?
Vis vedlegget 950827 Vis vedlegget 950828 Vis vedlegget 950829
Takk for tips @bluesbreakerSpør Rune Moen på ReElektro, Furnes.
Han vil jeg tro kan skaffe deg DIN-plugger.
Takk for innspill @bluesbreakerHvorfor ikke heller skrive om et av de gode Armatradings ?
Den selvtitulerte tredjeskiva "Joan Armatrading" og "Show Some Emotion".står seg godt fremdeles. Bra musikk fra en ung artist med mye på hjertet.
Godt produsert og vellydende.
Det albumet med bare 4 spor ( kan det hete Rosie?) er helt knall.Takk for innspill @bluesbreaker
Nå ville jeg spille en jeg fant hos hos @Hifi&Vinyl ved siste besøk.
La oss ikke glemme Me Myself I, hennes bestselgende album ?
Et av mine favoritt album fra hennes tidligere utgivelser.
For nye til Joan Armatradings musikk kan Track Record fra 1983 være vert
en lytt, det beste samlealbummet?, senere produserte har de vel bare føyd til nytt materiale.
Ikke for det, Greatest Hits fra 1993 kan nevnes.
Mvh v-m
Vis vedlegget 950863
Et album med kun fire spor, en skive jeg liker veldig godt.
Vis vedlegget 950866
Track Record fra -83
Vis vedlegget 950869
@tkr How Cruel heter det , åpningssporet side 1 er RosieDet albumet med bare 4 spor ( kan det hete Rosie?) er helt knall.
Mvh
Såpass bør det være, mindre enn ti titler, da er du ikke FanIkke alle er like bra, men noen er veldig bra. Vis vedlegget 950881
Særlig det sjøltitulert albumet som det er 4 av på øverste rekke.
Fra v. Holland, England, U.S. og Speakers Corner.
Den som låter best her hos meg er den amerikanske.
Joan Armatrading: Joan Armatrading
The singer/songwriter's third album not only included two of her most celebrated songs but was the springboard for a career that would eventually see her achieve a number of firsts for UK female artists. Yet teasing out her talent was not straightforward... Joan Armatrading was the first black...www.hifinews.com
Ringte Rune, tror du ikke han var på ferie??Takk for tips @bluesbreaker
Skal kontakte mannen, man må
ta vare på et slik stykke norsk hifi historie
Spiller den akkurat nå. Elsker kutt# 4, I really should be going.@tkr How Cruel heter det , åpningssporet side 1 er Rosie
Blir i godt humør når jeg spiller denne skiva.
Selv klarer jeg ikke å bestemme meg, enten Rosie eller How Cruel.Spiller den akkurat nå. Elsker kutt# 4, I really should be going.
Mvh
Jeg imponeres hvordan du stadig finner frem innspillinger knapt noen har hørt om fra "gullalderen" . Disse skal sjekkes ut så snart anlegget fyres opp.Crabby Appleton het først Stonehenge før Michael Fennelly ble inkludert i gruppa.
Ga ut to album før det var over. Begge albumene deres, Crabby Appleton og Rotten to the Core, fikk strålende anmeldelser i magasinene Rolling Stone og Creem. Etter Rotten to the Core som solgte dårlig ble gruppen oppløst.
De fikk en topp 40 hit med singelen Go Back, 1 spor på debut albumet Crabby Appleton
Hadde fortjent en bedre skjebne, musikken er variert, morsomt å høre på. Gi det en lytt.
Begge platene er reutgitt og mulig å få på CD
Crabby Appleton - Crabby Appleton 1970
Kjekt at det en legger ut legges merke til. Takk for hyggelig kommentar @soundscape. Flott at duJeg imponeres hvordan du stadig finner frem innspillinger knapt noen har hørt om fra "gullalderen" . Disse skal sjekkes ut så snart anlegget fyres opp.
Ser nå at det kommer en ny dobbel CD utgivelse med alt de ga ut.
Vis vedlegget 951084