V
vinyl-jønki
Gjest
Takk for det Jan Olav, hyggelig at du synes det. Du er vel ikke så dårlig stilt du heller?Missunelsesverdig anlegg du har der, kjempefint!
Hvordan er høytalerne dine?
Tor
Takk for det Jan Olav, hyggelig at du synes det. Du er vel ikke så dårlig stilt du heller?Missunelsesverdig anlegg du har der, kjempefint!
Man monterar den på RCA-ingångar man inte använder...En liten gåte,hva er dette?
Er det ingen som kan dette? Eller er dere naturlig beskjedne?
Det har du helt rett i.Har alle merker dette?Man monterar den på RCA-ingångar man inte använder...En liten gåte,hva er dette?
Er det ingen som kan dette? Eller er dere naturlig beskjedne?
Sant det, anlegget mitt er jo faktisk også vintage, ihvertfall teknologien i komponentene.Takk for det Jan Olav, hyggelig at du synes det. Du er vel ikke så dårlig stilt du heller?Missunelsesverdig anlegg du har der, kjempefint!
Tor
Takk for det,gjør gjerne det, til sommer,n? Kjappere med sykkel.Sant det, anlegget mitt er jo faktisk også vintage, ihvertfall teknologien i komponentene.Takk for det Jan Olav, hyggelig at du synes det. Du er vel ikke så dårlig stilt du heller?Missunelsesverdig anlegg du har der, kjempefint!
Tor
Men har lyst/kunne tenkt meg et lignende som du har.
Høyttalerene mine er greie de, kan ikke klage. De oppfyller mine behov.
Om du bor på disse kanter (vestfold) så er det bare og ta en tur for en lytt.
Et bilde av siste tilskuddet til Sansui samlingen AU-9900
De er flotte,denne er på vei nå.Har en slik hjemme jeg også med matchende tuner TU 9900 til......flotte greier dette
Et bilde av siste tilskuddet til Sansui samlingen AU-9900
var det en lydmessig opptur?Vis vedlegget 163463
Siste tilskudd til anlegget, Rotelen skal få hvile litt.
Kanskje ikke helt vintage, står litt ut mot resten.
Men lekkert?
Festus,Alt lyder på på et Sansui anleggvar det en lydmessig opptur?Vis vedlegget 163463
Siste tilskudd til anlegget, Rotelen skal få hvile litt.
Kanskje ikke helt vintage, står litt ut mot resten.
Men lekkert?
Takk Kjell ,skal prøve å følge opp med bilder.Så langt har kona grunnet de.Ska bli spännande att se fortsättningen!
Så langt har kona grunnet de.
Gjelder å delegere
Dette har jeg fullt belegg for å kunne skrive.Vis vedlegget 166580 Jag tror inte det är sant...Så langt har kona grunnet de.
Gjelder å delegere
Ja takk! Det är nog inte bara jag som vill ha den kursen...Trenger du hjelp med å få til det samme kan jeg sette opp et kurs for deg...
Her vel inntrykk av det jaJa takk! Det är nog inte bara jag som vill ha den kursen...Trenger du hjelp med å få til det samme kan jeg sette opp et kurs for deg...