Ja..... Sorry jeg ikke fulgte med, men fikk ingen melding, selvom du skrev @nick´et mitt.@HasseBasse , må du følge med......
Dette spiller jeg på nå.
Vis vedlegget 955569 Vis vedlegget 955570 Vis vedlegget 955571
Sender den gjerne send adressen dinJa..... Sorry jeg ikke fulgte med, men fikk ingen melding, selvom du skrev @nick´et mitt.
Den Månestein med ho Kari kan du bare sende til meg
Vi er heldige vi med SR-929Min tid med ørkesløs vandring i mørket er ved en ende.
Vis vedlegget 958216
The lucky fewVi er heldige vi med SR-929
Vis vedlegget 958226
@T-1Mest fornuftig jeg har lest på lenge! Godt jobbet flere burde følge ditt eksempel
Er du misfornøyd med japsepressen ?Skulle gjerne hatt en ordinær pressing å sammenligne med.
Vis vedlegget 958375
Det kan evt. ordnes med et lite Bergensbesøk. Har en ordinær pressing liggende.Skulle gjerne hatt en ordinær pressing å sammenligne med.
Vis vedlegget 958375
Da blir du jaget opp på nærmeste kjøpesenter for innkjøp av nødvendigheter før du slipper inn!@tkr
Forsiktig, plutselig står jeg uanmeldt på døra uten tannbørste og truseskift....
Veldig fransk!Carla Bruni er en italiensk-fransk popsanger / låtskriver, skuespillerinne, motemodell og den tidligere førstedamen i Frankrike.
I 2003 gjorde hun sin egen platedebut med langspilleren Quelqu'un M'a Dit på Naive. Fylt for det meste med originale sanger skrevet i stil med hennes idoler - inkludert Joni Mitchell og Serge Gainsbourg - Quelqu'un M'a Dit var en hit i Frankrike; den solgte over to millioner eksemplarer og tilbrakte 34 uker på topp ti.
Carla Bruni – Quelqu'un M'a Dit
Vis vedlegget 958527
Hm, du la merke til det.Veldig fransk!
mvh
Ja, Det er noe eget med musikktradisjonen der, får vibber hit, f.eks:Hm, du la merke til det.