Vinyl-mannen © 2.edition
Hi-Fi freak
Vet ikke om denne virker bedre, men den ser ihvertfall bedre ut:
Vis vedlegget 999067
@ptb og @TT.Spillern var fin i hverfall
Nja, synes ikke det osa kvalitet av hverken spiller eller vasker??
Vet ikke om denne virker bedre, men den ser ihvertfall bedre ut:
Vis vedlegget 999067
@ptb og @TT.Spillern var fin i hverfall
XX millioner DJs kan da ikke ta så feil?
Som arbeidsredskap, ja det kan jeg være enig med deg i.XX millioner DJs kan da ikke ta så feil?
Du som håndverker vet vel at skikkelig redskap er halve jobbenSom arbeidsredskap, ja det kan jeg være enig med deg i.
ToucheDu som håndverker vet vel at skikkelig redskap er halve jobben
(Sa brura)
Jeg er definitivt i målgruppen, takker og bukker!Kan ikke unngå å legge merke til en viss paranoia(?) hos enkelte vinyl snurrere her inne,
kanskje noe her for de?
Bare hyggelig å være til hjelpJeg er definitivt i målgruppen, takker og bukker!
Ble en slik en da Amazon var utsolgt. Billig var den også, forhåpentligvis funker den til å fjerne støv fra støvbørsten.Bare hyggelig å være til hjelp
Hva slags børste skal du bruke den på? Må innrømme jeg er litt skeptisk, leste du omtalene?Ble en slik en da Amazon var utsolgt. Billig var den også, forhåpentligvis funker den til å fjerne støv fra støvbørsten.
skjermrengjøring - Screen Clean Roller
Rullerensen erstatter tradisjonelle børster eller fløyelsbørster med rask og effektiv...www.maxgaming.no
Planen er å bruke den for å fjerne støv av støvbørsten jeg bruker for å fjerne støv av platene. Til nå har jeg brukt en klesrulle og det funker veldig bra, men mulig denne silikondingsen eleverer støvtørkingen av støvtørkeren. Leste omtalene og har strengt tatt ikke helt troen på støvbørstetørkeren, hvis den ikke funker bruker jeg den på diverse skjermer til jeg kan gi den 1 av 5 stjerner.Hva slags børste skal du bruke den på? Må innrømme jeg er litt skeptisk, leste du omtalene?
Man bli ikke ruinert.
Men @HasseBasse Ser du ikke at det står Tor,s?Evo´s gamle??
Nei...... så det ikke..... Aldrig noen som forteller meg noeMen @HasseBasse Ser du ikke at det står Tor,s?
Dessuten er det ikke noe som heter gammelt hos @Evo III Rekker aldri å bli gammalt
Forstått detNei...... så det ikke..... Aldrig noen som forteller meg noe
Grunnen er det nye flotte vannmerket; gjør at vannvogna frister.Hm, lurer på om jeg brygger på et eller annet, frister ikke med alkohol idag. Ble en slik, bør jeg søke hjelp?
Vis vedlegget 999614
Digg ,,, Balsam for sjel og helse . )
Sålangt ikke så avansert, kjenner på en god følelse når man er ferdig.Digg ,,, Balsam for sjel og helse . )
godt å se andre her med annet hi fi på hjernen
Selv kjører jeg allt av teknikker slag spark kne albue kombo teknikker : )
Det beste av allt er når du ha mannet deg opp til en session og er ferdig : )
Litt uvant kombinasjon det der, trimsykling og boksing samtidig. Kudos for kreativiteten!
Jeg tenkte i samme baner.. Sykkelboksing er spenstig.Litt uvant kombinasjon det der, trimsykling og boksing samtidig. Kudos for kreativiteten!