Takk,takk. God helg du med, det kommer nok til å ta tid.Det ble jo riktig så flott, ta tiden til hjelp så finner du nok plass til høyttalere som blir ideelt. Ha en strålende fin helg på jakt etter plass til to store bokser som gir lyd.
Har hørt at det nye, hippe er i integrerte høyttalere i taket.....Godt å få møbler på plass, men det er ikke optimalt med tanke høyttaler plassering.
Sofaene ødelegger mye, hører gjerne på forslag til løsninger. Nei, hverken kona eller sofaene er aktuelle å kaste på gata riktig ennå.
Vis vedlegget 1018974 Vis vedlegget 1018975 Vis vedlegget 1018976
Har hørt at det nye, hippe er i integrerte høyttalere i taket.....
7 tommere er ganske robuste. Gi dem en vask og litt kos, så kan de overraskeEr det flere som husker disse?
Skulle det være noen som har en de ikke bruker lenger kjøper jeg gjerne.
Bør helst fungere.
Vis vedlegget 1019799
Har ikke lyst til å spille disse på en bedre spiller.
Vis vedlegget 1019800
Har en et eller annet sted med to høyttalere i lokket. Er det av interesse, kan du få den gratis mot å betale portoen.Er det flere som husker disse?
Skulle det være noen som har en de ikke bruker lenger kjøper jeg gjerne.
Bør helst fungere.
Vis vedlegget 1019799
Har ikke lyst til å spille disse på en bedre spiller.
Vis vedlegget 1019800
Det kan jeg ikke si neitakk til Kjempesnillt, selvsagt betaler jeg for porto.Har en et eller annet sted med to høyttalere i lokket. Er det av interesse, kan du få den gratis mot å betale portoen.
Mvh
Hhhmmmf, lurer på om jeg må redigere teksten......Lytt til erfarne hi-fi folk.
Må prøve meg frem, det du ikke ser er en stolpe, bak til siden for der jeg står å tar bilde.Vis vedlegget 1020515
Er dette en mulig løsning på plassering av ht? (Sånn ca.)