Vinyl-mannen © 2.edition
Hi-Fi freak
Kommer ikke unna, som snekker med høydeskrekk kan et stillase ikke bli solid nok. Nå er det pause til imorgen, slappe av i finværet.
Selvsagt, men på denne jobben trenger jeg ikke den. Det er mere for tak jobber.Du har vel en slik også da.
Vis vedlegget 1040653
Ble helt satt ut @Focal ,takk, det har gått 2 dager og jeg kjenner på suget. Et sykdomstegn? Håper ikke det.Så du nytter rød saft i varmen, håper du får en kjempe fin helg sammen med din kjære i sommer solen. Helga er her å nyter solen hun også.
Vis vedlegget 1040900
Med så mange plater har du sikkert også mange favoritter. Savnet kan komme fort når ting blir borte. En rimelig platespiller og sortere ut/få solgt de platene som ikke er favoritter kanskje?Er usikker, ny "brukt" spiller? Eller selge alt og streame?
Vis vedlegget 1041413
Ville gått for en grei platespiller. Synes at streaming ikke når opp lydmessig ift. en vinylspiller.Er usikker, ny "brukt" spiller? Eller selge alt og streame?
Vis vedlegget 1041413
Dette er siste rest, har allerede solgt 5500 albumMed så mange plater har du sikkert også mange favoritter. Savnet kan komme fort når ting blir borte. En rimelig platespiller og sortere ut/få solgt de platene som ikke er favoritter kanskje?
Et pent og sikkert vellydende anlegg har du jo allerede.
Hva ? er så mye der ute.Ville gått for en grei platespiller. Synes at streaming ikke når opp lydmessig ift. en vinylspiller.
Mvh
Har du solgt 5000+ album, burde du ha finansielt frirom til å få deg en knallgod eldre highend-spiller.Hva ? er så mye der ute.
Ser den, gamle ungdomsynder blir ikke borte, staten er den siste som gir seg.Har du solgt 5000+ album, burde du ha finansielt frirom til å få deg en knallgod eldre highend-spiller.
Mvh
Staten gir seg faen ikke. I verste fall fornyer en statlig datamaskin ethvert krav sånn ca. 2 uker før foreldelse hver 2. år. Staten er kreditoren fra helvete!Ser den, gamle ungdomsynder blir ikke borte, staten er den siste som gir seg.
I mellom har jeg hatt en EAT Forte, Gyro Dec og et par Sansui SR 929.
Av det du har igjen, er det album du lagt til siden, eller bare ting som ikke blitt solgt før?Dette er siste rest, har allerede solgt 5500 album
Det jeg har igjen er kun japanske utgivelser, er nok det siste som blir solgt.Av det du har igjen, er det album du lagt til siden, eller bare ting som ikke blitt solgt før?
Vet flere som solgt av hele samlinga og angret på det etterpå, og da har det blitt for dyrt å kjøpe de tilbake andre steder på nytt.
Ungdom, ikke jeg, men du?Ungdommer som kryper under dynen kl: 23.45 er da uhørt, en skal ikke sova bort summer natten.
Ingen innrømmelser her.........Er du 30 i hode ja så er du jo ung , med andre ord en er så gammel som en føler seg så det så.
Der var vi tilbake til hverdagen, takk for påminnelsen.God Morgen, vi starter dagen med lett hus arbeide.
Vi voksne holder ut, hva med deg? Bare ungdommen?Hva har ikke du lagt deg ennå.
Nå er "far" temmelig skuffet.Det jeg har igjen er kun japanske utgivelser, er nok det siste som blir solgt.
Må du roe helt ned, for mye møllers tran?Nå er "far" temmelig skuffet.
Sier du, at jeg sender deg Lyle Lovett på vinyl (ikke Japan), og nå har du solgt den??