Er vel bare så tørst så tørst.Ja hvorfor drikker vi Mr
mvh
Er vel bare så tørst så tørst.Ja hvorfor drikker vi Mr
mvh
Koser oss med rusen? Er det lov å si?Ja hvorfor drikker vi Mr
mvh
Ja du har helt rett og litt flukt fra hverdagen som ikke alltid er like lettKoser oss med rusen? Er det lov å si?
Skål, god helg, unge mann?God helg og skål
Vis vedlegget 1048171
Takk Frank, sent igang.Bare å nyte kvelden Tor
mvh
Hyggelig Zulu, man gjør sitt beste. Kona gikk jo aldri å la segDu får kose deg V-mannen
Denslags har jeg aldri rørt, det går i over disken varer.Her går det bare i cola og det er ikke i pulver form
mvh
Ikke jeg heller, holder med det flytende og gjerne bruntDenslags har jeg aldri rørt, det går i over disken varer.
Noen dager er det greit med en pause.
Aldri smakt, rom har aldri vært en favoritt. Men kos deg.Vi drikker for at Vinyl-mannen drikker, holde med selskap? ( god nok grunn? )
Discarded Banana Peel, Skotsk Rom - og er vannvittig godt.
Vi har det vel ikke så galt, eller?Ja du har helt rett og litt flukt fra hverdagen som ikke alltid er like lett
mvh
I den store sammenheng har vi ikke det O.Vi har det vel ikke så galt, eller?
Vis vedlegget 1048434
Høres merkelig ut, men den må være en av de undervurderte på polet.Aldri smakt, rom har aldri vært en favoritt. Men kos deg.
Nei det er ikke så galt men tildels store helse problemerVi har det vel ikke så galt, eller?
Vis vedlegget 1048434
Nei vi har ikke det, ikke mye vi kant suttre for egentligI den store sammenheng har vi ikke det O.
Ser denNei det er ikke så galt men tildels store helse problemer
mvh
For min del var det verre i ung alder, slet en del da. Går ikke noe nærmere inn på det her.Nei vi har ikke det, ikke mye vi kant suttre for egentlig
Her sitter den støtt.Hadde den på vinyl men ga den bort for mange år siden, fikk det aldri til å sitte
mvh