united
Æresmedlem
Gratulerer med nytt og bra vinylstasj.Vis vedlegget 281166
Fra lytte posisjon
Ser bra ut nå, bortsett fra at du har for mange plater da, de ligger der på gulvet og roter det til.
Gratulerer med nytt og bra vinylstasj.Vis vedlegget 281166
Fra lytte posisjon
Jeg tror at nicket "Frøken Vims" er ledig også.Bør vel bytte nick til Rør-Mannen og skrote Sansui-Mannen nå vel ???
Du får la meg spille noen plater førstKan skrote fjæropphenget og montere oppheng a la SME med strikker på denne spilleren
Du får la meg spille noen plater førstKan skrote fjæropphenget og montere oppheng a la SME med strikker på denne spilleren
Oppgraderinger på spiller,n kommer ikke med første.......
Er det første UK utgave av The Zombies, Odessy and Oracle du har?
mvh
Enn så lenge, S-mannen
Med Stereo stickeren?Bare å spille det. Jepp, det er føsteutgaven med signatur av Argent og Blunstone
mvh
Enn så lenge, S-mannen
Med Stereo stickeren?Bare å spille det. Jepp, det er føsteutgaven med signatur av Argent og Blunstone
mvh
Enn så lenge, S-mannen
mvh
Har du et bilde av den?Har The Doors boksen på 2 X 45 rpm, og den anbefales på det varmeste. The Doors har aldri hatt bedre lyd enn dette
Ajaj, begynner å dra på åra? Nei, hvorfor skal det være noe anderledes for deg????Nei, ikke platemesse.
I morra blir jeg enda eldre og skal slakte lam og drikke rødvin hele dagen.
Ellers går det i musikk og hest(ejazz).
Doors, -ikke Zombies.
Det er litt vanskelig å få opp bilde av Doors, L.A. Woman på Analogue Productions, men Google osv.
Platevasker må du ha nå ja.
Ikke la Glidern pløye gjennom all den gamle møkka.
Ryker nok på en vasker, noen anbefalinger?Viktig med vasker. Har både VPI 16.5 og ultralydvasker hjemme
Doors, -ikke Zombies.
Det er litt vanskelig å få opp bilde av Doors, L.A. Woman på Analogue Productions, men Google osv.
Platevasker må du ha nå ja.
Ikke la Glidern pløye gjennom all den gamle møkka.
Enormt mye arbeid på denne vaskeren og ikke akkurat mye å hente økonomisk fra serieproduksjon.
Enormt mye arbeid på denne vaskeren og ikke akkurat mye å hente økonomisk fra serieproduksjon.
Hva må konstruktøren ha betalt for en slik maskin?
mvh
Tusen takk JohnnyH, hyggelig at du synes det.Her må man bare få gratulere med gromme produkter, "en så lenge Sansui-mannen."
Tenkte meg det.Telefunken og mullard er det jeg syntes låt best på TT
O
Skal bli kjekt å teste etterhvert, formen bedre Ove?Telefunken og mullard er det jeg syntes låt best på TT
O
1965Vis vedlegget 281404 Vis vedlegget 281405 Vis vedlegget 281406 sistviste fraktet "Stones" til Fornebu i 196?. I B.E.A. "logo".
mvh
SkjønnerSkal bli kjekt å teste etterhvert, formen bedre Ove?Telefunken og mullard er det jeg syntes låt best på TT
O
Snurra er nå "min", forstår du?
mvh