Evo III
Hertugen
Nja fin den daJasså, er ikke Sansuien bra nok lenger nå????Vis vedlegget 286624
Lurer litt på en sånn jeg nå
Du skal ikke kjøpe deg en plastikkspiller?
Nja fin den daJasså, er ikke Sansuien bra nok lenger nå????Vis vedlegget 286624
Tror Roksan er bra, men man får vel en Gyro SE for ca samme pris?Nja fin den daJasså, er ikke Sansuien bra nok lenger nå????Vis vedlegget 286624
Min er signert
Har litt rabatter på RoksanTror Roksan er bra, men man får vel en Gyro SE for ca samme pris?Nja fin den daJasså, er ikke Sansuien bra nok lenger nå????Vis vedlegget 286624
(uten dame)
Flott utseende på den der, får skryt å^
Dra i med en Xerxes kanskje?
Hilser gjerne på din Iranske assistent, Harborg er det ikke så farlig med.Oppdraget hos undertegnede er av tømrer/snekkerkategori. Har iransk assistent. Min nuværende snekker heter Harborg. Dyr & sen.Joda, håper på ekstrajobb hos dentalisten
Sexy Dentist on Vimeo
Takker for platetips, slikt er alltid velkomment
Du får holde meg oppdatert, regner nesten med at du dukker opp;D
God Helg
mvh
Gyro SE er jo en flottere spiller,men blir en del dyrere med arm ?Tror Roksan er bra, men man får vel en Gyro SE for ca samme pris?Nja fin den daJasså, er ikke Sansuien bra nok lenger nå????Vis vedlegget 286624
(uten dame)
?Den tar jeg
PS du har 311 sub ikke 31
O
Rhino har i alle fall gjort en repress av den. Låter ganske bra.Vis vedlegget 286280
Spiller denne, dette er en Canadisk 180gr
utgave fra 1976, bra lyd.
Er den utgitt pånytt de senere år? Skulle
vært morsomt å sammenligne kvalitet.
Finner kun en dobbel CD fra 2008 på Asylum/Rhino og en LP fra Asylum også 2008, er det den du mener?Rhino har i alle fall gjort en repress av den. Låter ganske bra.Vis vedlegget 286280
Spiller denne, dette er en Canadisk 180gr
utgave fra 1976, bra lyd.
Er den utgitt pånytt de senere år? Skulle
vært morsomt å sammenligne kvalitet.
Er det kona som omsider har fått nok av alle platene som står på gulvet
Hehe, ingen fare ennå,tror jegEr det kona som omsider har fått nok av alle platene som står på gulvet
-Ja.Ser det ligger en Michell Gyrodec med en SME-V arm til salgs på torget.
F..n så tøft
En fristende oppgradering dette, men er den så mye bedre enn en SME M2-9?
Takk for et særdeles utfyllende svar tkr.-Ja.Ser det ligger en Michell Gyrodec med en SME-V arm til salgs på torget.
F..n så tøft
mvh
Bare hyggelig!Takk for et særdeles utfyllende svar tkr.-Ja.Ser det ligger en Michell Gyrodec med en SME-V arm til salgs på torget.
F..n så tøft
mvh
mvh
Må jeg få handla inn, takker for tipsWarren er en bra kar. Disse to ble re utgitt henholdsvis 2008 og 2009 fra Rhino og Friday Music.
Begge er det meget bra lyd i.
Vis vedlegget 287772
Vis vedlegget 287773
Får se hvordan det går, skal se på spiller,n på mandagBare hyggelig!Takk for et særdeles utfyllende svar tkr.-Ja.Ser det ligger en Michell Gyrodec med en SME-V arm til salgs på torget.
F..n så tøft
mvh
mvh
Har hatt min SME V i snart 25 år. Har hatt en uendelighet av gode pickuper på den, og til dags dato har jeg ikke fått noen av dem til å låte dårlig. Har hatt den på Pink Triangle, Kuzma, Micro Seiki og SME, og det har aldri vært armen som har vært begrensende. En superarm med en byggekvalitet som knapt lar seg overgå. Enkel å sette opp er den også.
Sannsynligvis den siste armen du kommer til å kjøpe.
mvh
Ser det.Får se hvordan det går, skal se på spiller,n på mandagBare hyggelig!Takk for et særdeles utfyllende svar tkr.
mvh
Har hatt min SME V i snart 25 år. Har hatt en uendelighet av gode pickuper på den, og til dags dato har jeg ikke fått noen av dem til å låte dårlig. Har hatt den på Pink Triangle, Kuzma, Micro Seiki og SME, og det har aldri vært armen som har vært begrensende. En superarm med en byggekvalitet som knapt lar seg overgå. Enkel å sette opp er den også.
mvh
Trenger jo en spiller til
mvh
Da skal du være usedvanlig flink til å ljuge til madammen. Da snakker vi virkelig dyrt!Hvorfor ikke bare gå for det beste: Rockport Sirius/Clearaudio Statement m. luftbåren tangetialarm.
mvh
Får se hvordan det går, skal se på spiller,n på mandagBare hyggelig!Takk for et særdeles utfyllende svar tkr.
mvh
mvh
Trenger jo en spiller til
mvh