V
vinyl-jønki
Gjest
Kjære BalubaNei, DT 320 og EC-1 der bør du faktisk kvitte deg med på den mest fornuftige måten, og det er å sende dem til meg, eventuelt jeg kan få min bror til å hente dem hvis du befinner deg i Oslo. Jeg er regnet som den fremste eksperten i å behandle slik moralsk korrumpert utstyr som du har vært så uheldig å få tak i på en forsvarlig måte. Du burde aldri ha takket ja i utgangspunktet, men det er ingen grunn til fortvilelse sålenge en som meg uselvisk ofrer seg for å frigjøre deg fra dem. Bare send meg en PM så gjør vi en avtale om en forsvarlig overføring av sakene, og i mellomtiden tar jeg kontakt med departementet om at jeg har avverget faren.
Jeg kan forstå dine ytringer og ønske om å overta dette utstyret, dessverre er din fremstilling av saken helt feil
Det nevnte utstyr er allerede verdt gjennom 4interdepartementale komiteer og funnet riktig behandlet.
Så det skal ikke være fare for ulovlige transaksjoner.
Den gode nyhet er at jeg har fått innvilget tillatelse til å selge det nevnte utstyr.
Her er jeg redd listen på kjøpere allerede har blitt fryktelig lang, men mot en liten godtgjørelse
er jeg sikker på at vi kan komme til en ordning.
Ta gjerne kontakt
mvh
Sansui-mannen