En fantastisk dameVis vedlegget 294300
Denne før man må ut i drittværet.
Tro meg Oct, har spurt etter de.Itteno "Leningrad Cowboys"? Finsk band, selv om man kan forledes til & tro at de er russere.
mvh
Helt enig, hun har mye bra, har en del av hennes skiver.En fantastisk dameVis vedlegget 294300
Denne før man må ut i drittværet.
hørte henne første gangen nattrock natt til 1 mai mange år siden.
Den gangen man var ung å vakker
Steinar.
Spooky Tooth er bra saker, spesielt Spooky Two, Har den på rosa vinyl. The Last Puff er også dritbra. Og selvfølgelig soloplatene til Mike Harrison. Gary Wright er det bare å styre unna.Spooky Tooth,Spooky Two-69
Vis vedlegget 295841
En til fra samme samling, engelsk, dannet 1967.
Spiller tung blues,prog rock, dette er også en tredje skive!
Igjen førstepressing på pink island med bullseye og igjen
feit, meddrivende musikk, for en smak dama har hatt
Endel peiskos, nå må jeg få kjøpt meg en platevasker
Er ikke alene Eros, noen hensyn må man ta, penger er dog overført tilpetite shopping det der. Kan bare gå en vei i morra. solid brønsj og et par GTs, jada.......
Weekend tur med konaÄr du i Helsinkki S-mannen?
Leta efter denna; riktigt bra finsk prog-rock:
Var på "konsert" med Leningrad Cowboys en gång på 90-talet när Falkenbergs stolthet Falcon bryggeri hade jubileumsfirande på bryggeriområdena. Är väl den dag idag tacknämlig för att öl inte var en bristvara denna kväll
Jepp, att kalla det konsert var kanske att ge de litt mer cred än strängt taget nödvändigt! Men det blev en bra kväll och det var helt klart en artig upplevelse live!@ crosswind: He,he. Leningrad Cowboys er jo stort sett et "tulleband", men litt artig m. parykker, sko & det russiske militærorkesteret.
mvh
Är en enkel själ jagMye øl og Leningrad Cowboys er vel ingen dårlig kombo???
Berserk?Du gikk berserk i Helsinki ser jeg
Måtte jo det, sånn som dere maserDer kom crime of the century også ser jeg
O
Det var da ufint sagt
Hvor mye handlet du i London!?
Jeg er ikke i nærheten av slike summer, tror jeg, tarGikk vel rundt 1100£ tror jeg
Det var da ufint sagt
Hvor mye handlet du i London!?
Maser og maser fru blommMåtte jo det, sånn som dere maserDer kom crime of the century også ser jeg
O
Skal på jobb, vi kan kanskje møtes?Maser og maser fru blommMåtte jo det, sånn som dere maserDer kom crime of the century også ser jeg
O
Dared forsterkeren din havnet i Oslo av en eller annen grunn,henter den i morgen kl 10.
O
Ja,hvis du lover og spandere kaffe såSkal på jobb, vi kan kanskje møtes?Maser og maser fru blommMåtte jo det, sånn som dere maserDer kom crime of the century også ser jeg
O
Dared forsterkeren din havnet i Oslo av en eller annen grunn,henter den i morgen kl 10.
O
Du skal få kaffeJa,hvis du lover og spandere kaffe såSkal på jobb, vi kan kanskje møtes?Maser og maser fru blomm
O
O
Liker!!!!Du skal få kaffeJa,hvis du lover og spandere kaffe såSkal på jobb, vi kan kanskje møtes?Maser og maser fru blomm
O
O
Tor har vel bare brukt den som tunerHei
Jeg vurderer samme nettverksspiller som du har, Sansui. Har du noe egen erfaring du vil komme med?
Du har rett O. her i huset er den kun blitt brukt som radio.Tor har vel bare brukt den som tunerHei
Jeg vurderer samme nettverksspiller som du har, Sansui. Har du noe egen erfaring du vil komme med?
Har den jeg også,testet DAB nettradio og nettspilleren,virker meget bra den
O
Jeg registrerer at du kjøper deg opp på BeBop Deluxe og Nick Lowe. (Bl.a)
Ikke det dummeste du har kjøpt
Skal du også prøve Dared?
Synes du heller skal dra i med en slik en, så slipper du dette byttetullet...
Her kan du se. Du får høre om nissen leverer...Vis vedlegget 296726Jeg registrerer at du kjøper deg opp på BeBop Deluxe og Nick Lowe. (Bl.a)
Har akkurat båret denne inn døra Blues
Skal teste litt i jula.
Hva heter modellen du har bilde av?
Snasen sak
Hadde ikke hatt noe imot å fått levert den der på døraHer kan du se. Du får høre om nissen leverer...Vis vedlegget 296726Jeg registrerer at du kjøper deg opp på BeBop Deluxe og Nick Lowe. (Bl.a)
Har akkurat båret denne inn døra Blues
Skal teste litt i jula.
Hva heter modellen du har bilde av?
Snasen sak
LINK:
https://www.google.no/url?sa=t&rct=...-0mVRmFkZ35f-WIratqaDVg&bvm=bv.82001339,d.bGQ
LINK
https://www.google.no/url?sa=t&rct=...iYGwCw&usg=AFQjCNFOR1c2Z6Ms5_46-pSor3ihhusTMg