V
vinyl-mannen
Gjest
Spiller denne, fersk i fjor;D
Man ønsker jo ikke å fremstå som en som løper i flokk
Se der du, Havestuen er helt klart et rom man bør besøkeFin forsterker MONO A/S har smelt opp på forsida på HFS![]()
Gla-sang å drikke, er det lov å si at jeg gleder meg?Ihvertfall etter at du har fått deg skikkelige høyttalere.. 8). Tror faktisk det lar seg gjøre med samkjøring..Men da holder du mat, så skal jeg stå for glad-sang og drikke..![]()
Bil til Gøteborg og ferge til Fredrikshavn, samme vei tilbake?Du som driver i håndverker - bransjen må jo skjønne at 58x2 er mer enn en meter.. Pluss emballasje. Om vi ikke kan legge de i lengden?
Hvilken kjørerute tenker du er best? ;D
Fått lønning igjen ??? Var nedom S&S i går og hentet Jonas Fjeld Rock N Rolf Band. Sjelden sak detteVis vedlegget 340427
Ble en tur innom Spøk og Spenning idag, som
alltid veldig hyggelig, har tilmed fått egen kaffekopp
Blir fort til at man blir stående en stund. Så også idag
Ble et beskjedent antall plater, kommer som regel aldri
tomhendt derfra.
Litt forskjellig, høydepunktet er vel plata nede til høyre,
The Savage Resurrection, original US fra -68, eneste de ga ut.
En Fransk Willy Deville, Aphrodite`s Child og en Procol Harum bootleg
pluss litt annet snadder, blir noen timer med kos![]()
Var så heldig å komme over et pent ex selv, for en stund siden
Du graver jo fra så mye rart, og The Standells var ukjent for meg.
Måtte gjøre litt research, og fant ut en funny ting. fra Wikipedia:
Lowell George, som seinare skulle spele med Little Feat, spelte ei kort stund gitar i The Standells før dei gav seg i 1968.
The Standells hadde nok blitt noe helt annet om han hadde holdt på litt til.
Visste du at bandet holder på ennå?
Her fra 1999. Ikke verst:
Vet det Blues, vet detNomads har jeg sett i Oslo en gang på 90 tallet men husker ikke noe særlig av det. I grunnen ingenting.
Prøvde å finne ut når det kan ha vært, men kom i stedet over en opplysning om at de spilte i Oslo 22 mai i år!
De kommer fra Solna,-du vet der det er ei fin lita platemesseav og til...
Prøv å forstå når du er i utakt HC.Vinylmannen og blues sin egen MILF. Med et par steel gitarer så er nytelsen komplett. Men for all del, dama var pen hun. For 40år siden...![]()
Kun for NITO organiserte.Litt marrokansk funk/psyk rock anyone?
Vis vedlegget 342174
Sålangt er ikke dette ille, fant denne hjemme hos HC
Mannen har jo smak