Ser det er snakk om GD.
Workingmans Dead er på salg på Dipper for 149,-
American Beauty er lydmessig veldig bra på Mobile Fidelity, så hvis man liker den bør den vurderes.
Ikke mye forskjell fra å kjøpe brukt jfr prisene som kanaris finner på nett,
Ingen vits i å kjøpe gamle da, Det er jo så store opplag, så de er ikke verdt noe på den måten.
Hvis lyden teller anbefaler jeg AMERICAN BEAUTY på MoFi,
Hvorfor bytte forsterker?
Jeg vet at SET forsterker er ansett for å være tingen på Hørning, men da må det prøves før bytte.
Med SET beveger man seg på en annen fløy i rørverdenen, og man må forvente radikale endringer.
Man bør derfor være sikker på at det er det man vil ha.
Du spiller jo mye rock.
SET har sine fortrinn på stemmer og akustiske innspillinger hvor man ønsker tilført varme og kropp.
Det kan låte fantastisk, ofte best, men ikke på ALT.
Det begynner å nærme seg skreddersøm som passer noen framfor allround som kan spille all slags musikk for alle.
Dette er bare noen tanker jeg gjør når det ymtes om bytte.
VSi 75 er noe av det beste som finnes av integrert.
Det er det mange som mener.
Mvh
I can imagine the VSi75 appealing to owners of solid-state gear who are searching for a slightly richer, warmer sound. However, they’ll more than likely flail around, switching between transistor amps, trying to find the one that will inject the right dose of soul into their music. They won’t think to investigate such as the VSi75 because tube amps are unreliable and inaccurate, right? No. No, they’re not. At least, not this one.