HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Litt parmesanost over hadde gjort seg. Men slike finesser finnes kanskje ikke på Gan? Egner seg dårlig med geitost kanskje..
Grønt er suntEr ikke en hund etter grøntPASSE GODT UT, du er meg en fin en OveSer jo (passe)godt ut det Tor
O
Går i ovnen nå
Gi meg en svær biff med bærrnnne og pottetter
O
Helt enig, nå hadde jeg ikke noe parmesan i skapet,derforLitt parmesanost over hadde gjort seg. Men slike finesser finnes kanskje ikke på Gan? Egner seg dårlig med geitost kanskje..
F..ns så nærme nå, ungarsk prog kunne jeg godt tenkt meg å høreHelt på kanten av stupet? . Driver å rydder i samlingen min, er endel obskure ting der og. Ungarsk prog bla. Faktisk ganske artig.
Middagen, om den var det, så jo litt Gulasjaktig ut, for så vidt.F..ns så nærme nå, ungarsk prog kunne jeg godt tenkt meg å høre
Har du noe slikt sier jeg, jatakk med begge armeneHelt på kanten av stupet? . Driver å rydder i samlingen min, er endel obskure ting der og. Ungarsk prog bla. Faktisk ganske artig.
Polsk prog er heller ikke ille.F..ns så nærme nå, ungarsk prog kunne jeg godt tenkt meg å høre
Eller gammel DDR-prog for den slags skyld.Polsk prog er heller ikke ille.F..ns så nærme nå, ungarsk prog kunne jeg godt tenkt meg å høre
mvh
Samme her. Får begynne & lete efter en skive m. Ole Savatski Band, og poste et bilde. Om ikke v.-m. tar det ille opp, da.Dette jeg har er så sært at det ikke finnes lenker.. 8)
Klart jeg gjør Oct, skulle bare mangleSamme her. Får begynne & lete efter en skive m. Ole Savatski Band, og poste et bilde. Om ikke v.-m. tar det ille opp, da.Dette jeg har er så sært at det ikke finnes lenker.. 8)
mvh
Om ikke v.-m. tar det ille opp, da.
mvh
Savatskiskivene er svært sjeldne, så jeg regnet med det.Klart jeg gjør Oct, skulle bare mangle
Forundrer meg ikke mye HC.Dette jeg har er så sært at det ikke finnes lenker.. 8)
Forfriskende Blues, det er det det erIkke "kjøpe hifi" og ikke "kjøpemusikk"
Heller noe av HC,s obskure greier enn "kjøpemusikken" som blir presentert i enkelte tråder
Hvilke tråder???.Heller noe av HC,s obskure greier enn "kjøpemusikken" som blir presentert i enkelte tråder
Jada. Jeg er "trådløs". ( I dobbel forstand. Kanskje trippel og.)
Så bra du liker den
Jøss...se på mannen....imponertVis vedlegget 352532
Ble innkjøpt litt gismomusikk idag
En kort tur innom godtebutikken, trodde ikke jeg skulle komme unna med
det denne helgen også men så lenge en kan friste med julemarked......
Bare tøys seff.Jøss...se på mannen....imponertVis vedlegget 352532
Ble innkjøpt litt gismomusikk idag
En kort tur innom godtebutikken, trodde ikke jeg skulle komme unna med
det denne helgen også men så lenge en kan friste med julemarked......
God helg til deg og madammen!
gismo
Vet det Blues, har den på minne, så får vi se hvordan det gårIngen platemesse på meg.
Må passe bikkjer, og er dessuten delvis ufør om dagen pga ribbensbrudd.
Dumt, for det er Bulle som arrangerer.
Du vet hva du skal se etter...
Vi får se daVet det Blues, har den på minne, så får vi se hvordan det gårIngen platemesse på meg.
Må passe bikkjer, og er dessuten delvis ufør om dagen pga ribbensbrudd.
Dumt, for det er Bulle som arrangerer.
Du vet hva du skal se etter...
Møter Evo 2, blir en trivelig dag