Evo III
Hertugen
Jeg bare later som jeg hørerDette ser bæltrivelig ut, pst....italiensk er itte kjedelig, slutt med å høre på han Biri-dansken...
Vis vedlegget 355371
gismo
O
Jeg bare later som jeg hørerDette ser bæltrivelig ut, pst....italiensk er itte kjedelig, slutt med å høre på han Biri-dansken...
Vis vedlegget 355371
gismo
O.Det doxa greiene har jeg liten tru på,TT'n kan nok gjøre en fin jobb. Men ellers slutt og tøys med gammelt ræl og gå for en SET forsterker og bli ferdig med det!!Får ta bilder av det andre rasket du driver å tester ut?
Phatos TT og Doxa 70SE.
TT,en er jo min, den har vært på utlån så jeg har ikke fått prøvd den
på Hørningene ennå, Doxa er på lån.
Blir testing etterhvert.
NAD forforsterker 106, denne fulgte med Doxaen, vet ikke hva man kan forvente?
Eller! Fortsett og prøve ut ting med masse prøving og feiling til våres glede
O
Nå er ikke dette eneste positive testen av ARC vsi 75, og det tror jeg du vet HC, så ikke fei det vekk.
Det er likevel den nyeste og eneste norske.
Den er testet i alle framstående tidskrifter over hele verden ,-hvor alle konkluderer at det er noe av det beste du får av integrert forsterker.
For å være HELT ærlig, og det er jeg usikker på om man skal være, men jeg personlig hadde altså solgt Hørning og beholdt ARC,
Hvis Hørningene ikke har løsnet nå, og uansett om de har det, vil de etter min mening bli veldig vanskelig å få til i det rommet VM har.
SET eller ikke.
Mvh
Jada, alt gikk braMå vel ha syfilis i øregangene for å nyte dette? . Fått handlet inn drikkevarer?
Hva er dette tullet med forsterkerbytte?
Har du ikke lest testen av Audio Research Vsi 75 i nyeste STEREO+ på nettet?
Doxa?
Det er som å bytte Porschen mot en Passat.
Og det høres dumt ut. Jeg er helt overgitt
Nissen, han har nok fast tilhold på Biri hanJulekosen og godstemningen drysser på med HCs tanker om julen ispedd en dose Klamydiapunk Tror det er større sjanser for at nissen svinger innom Hilversum enn de indre delene av Østlandet
Greit å stille opp der det trengsNissen, han har nok fast tilhold på Biri hanJulekosen og godstemningen drysser på med HCs tanker om julen ispedd en dose Klamydiapunk Tror det er større sjanser for at nissen svinger innom Hilversum enn de indre delene av Østlandet
Den dere gassovn din er det vel ikke farlig om en krabber ned i pipa på? Verre med en diger kleberstein-ovn. I dag er siste tur på kjøpesenter. Det skal bli gull. Må innrømme at jihad står langt framme i panna enkelte ganger der. Stå varm og svett i en trang kø. Mens lystig musikk toner kjøpelysten opp. Og så skal det pakkes, mens naboen stjeler pakke tapen. Og alt dette for en jomfru i en stall? Er det rart en tidvis føler seg som et esel? Men første juledag, se det, det er dagen sin detJulekosen og godstemningen drysser på med HCs tanker om julen ispedd en dose Klamydiapunk Tror det er større sjanser for at nissen svinger innom Hilversum enn de indre delene av Østlandet
Du får lukke igjen øya HC eller se en annen veiMusikken virker kul den, energi. Synd video ser ut som et prosjekt fra ungdomsskolen.
Kan prøve å tenke på deg.. Se om det hjelper..Du får lukke igjen øya HC eller se en annen veiMusikken virker kul den, energi. Synd video ser ut som et prosjekt fra ungdomsskolen.
Kan prøve å tenke på deg.. Se om det hjelper..Du får lukke igjen øya HC eller se en annen veiMusikken virker kul den, energi. Synd video ser ut som et prosjekt fra ungdomsskolen.