Litt av begge deler tenker jeg, spennende å ha? Det er vel ett spørsmål du kan svare på sjøl, hvor
mange høyttaler par eller forsterkere trenger du? Du kan bare spille en av gangen?
Jeg synes det er spennende med mangfold, det vises vel i det jeg spiller, det er så mye å utforske.
Litt av begge deler tenker jeg, spennende å ha? Det er vel ett spørsmål du kan svare på sjøl, hvor
mange høyttaler par eller forsterkere trenger du? Du kan bare spille en av gangen?
Jeg synes det er spennende med mangfold, det vises vel i det jeg spiller, det er så mye å utforske.
Legger merke til hvor beskjedne enkelte er på egne vegne, selv går jeg for denne salaten, regner
med at moderator ordner dette for meg?
Skal man først være støttemedlem må det da for f..n vises????
Ett forsøk på en hyllest til en stor artist, nå er det
bare å spille seg gjennom samlingen. Hva er bedre enn å
spille musikken til Davy Robert Jones. https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bowie
Jeg visste jo det var en del Bowie hos deg mannen, men det er enda mer imponerende å se dem horisontalt enn vertikalt.
Det eneste jeg har å flashe med er LOW på farga gul vinyl, ikke mye verdt, -sånn rundt 300,- tror jeg, men nu blir det vel boost på Bowiepriser!?
[h=1]The West Coast Pop Art Experimental Band,Part One-67[/h]
The West Coast Pop Art Experimental Band was a bizarre combination of three well-heeled teenagers (brothers Dan and Shaun Harris and their school mate Michael Lloyd), and an even wealthier, thirty-something attorney called Bob Markley. Markley secured the group a recording deal with Reprise Records, where they made a series of strange records. While they scored no hits for the label, the band's most famous composition was 'Smell Of Incense'. which was covered to great effect by Southwest F. O. B., among others. The song was composed by Markley with a later addition to the band, guitarist Ron Morgan. As the composition reveals, Morgan was a highly talented (he later played with The Electric Prunes and a very early edition of Three Dog Night) and troubled individual. He died in 1989. Although the fate of the group svengali Bob Markley is, at present, unknown, Lloyd and the Harris brothers recently reunited to record some new WCPAEB music.