V
vinyl-mannen
Gjest
Har forstått at dette er vinkelen man bruker for å ta bilder av det man spiller?
Hva, hva sa du, sopp?. Skjønner ikke noe jeg.Så det går i sopp?
mvh
Takk,takkGratulerer med nye talere
Babe Ruth har eg faktisk vore på konsert med. Dei varma opp for Uriah Heep i Bergenshallen i mai 1974.Babe Ruth ble dannet i Hertfordshire, England i 1971 av sangeren Janita "Jenny" Haan, gitaristen Alan Shacklock og bassisten Dave Hewitt.
Wow, husker du noe av de?Babe Ruth har eg faktisk vore på konsert med. Dei varma opp for Uriah Heep i Bergenshallen i mai 1974.
Så flott, da er det ikke forgeves Hyggelig at du er innom.Babe Ruth var virkelig bra! Takk for tips
Ikkje mykje, diverre. Til våren er det 50 år sidan, og eg hadde ikkje høyrt om dei før. Den gongen var det berre Uriah Heep som gjaldt. Men eg hugsar at ho dama var veldig energisk på scenen.Wow, husker du noe av de?
Bare det å ha vært der, du er en voksen kar?Ikkje mykje, diverre. Til våren er det 50 år sidan, og eg hadde ikkje høyrt om dei før. Den gongen var det berre Uriah Heep som gjaldt. Men eg hugsar at ho dama var veldig energisk på scenen.
Midt i 60-åra, snittalderen på sentralen er høg Det var fyrste store konserten min, og dei fenga nok ikkje like mykje som Heep den gongen. Men det du har funne her freistar til meirBare det å ha vært der, du er en voksen kar?
Bare det lille jeg har hørt på tuben er veldig bra.
Om det er noe trøst, du er ikke alene, har bikket 65. Urolig kjekt med den type samleplater jeg spiller fra,Midt i 60-åra, snittalderen på sentralen er høg Det var fyrste store konserten min, og dei fenga nok ikkje like mykje som Heep den gongen. Men det du har funne her freistar til meir