TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Skulle gjerne besvart, men da blir jeg kastet ut fra forumet
I utgangspunktet var jeg positiv til salg av EWF, nå må jeg si jeg tvilerSkulle gjerne besvart, men da blir jeg kastet ut fra forumet
Greit nok det og som sagt så har jeg dem fra før, i andre pressingerI utgangspunktet var jeg positiv til salg av EWF, nå må jeg si jeg tviler
Hemmelig tips for å unngå hypen, ståket og trengselen i Mûnchen:Iår er jeg litt usikker, bruke mitt vanlige antrekk eller bytte med kona?
Hvis du ikke skjønner hva jeg tenker på, det er Oktoberfest i Munchen igjen.
Hva synes folket? Alt kler den smukke?
Vis vedlegget 1061464 Vis vedlegget 1061465
Hadde jo håpet på noen motetips i samme slengen, men vi er kanskje ikke der??Hemmelig tips for å unngå hypen, ståket og trengselen i Mûnchen:
Taste German tradition at the world’s oldest beer festival this May
europe.stripes.com
Mvh
Synes at du var pen nok på bildet, jeg.Hadde jo håpet på noen motetips i samme slengen, men vi er kanskje ikke der??
Gratulerer med salgEr man tålmodig ordner det seg som regel. Nytter ikke å vente på disse som går å sparker i grusen.
Vis vedlegget 1057012
Det kan du si. De spiller ikke særlig mye bass, men ellers gjør de mye bra.Hvorfor, hvorfor kvitta jeg meg med disse?
Vis vedlegget 1060791
Hvordan oppleves det når du gnir?Det kan du si. De spiller ikke særlig mye bass, men ellers gjør de mye bra.
Det beste er vel å ikke se seg tilbake.
I hvertfall ikke ofte.
Ikke for å gni.
Sammen med den Audio Research vsi 75 du også hadde, kunne du levd lykkelig alle dine dager.
Helt ærlig så er det ikke slik at jeg gosjer meg akkurat. Det er vel sånn at det er "bare" ting. Men så var det fine ting da.Hvordan oppleves det når du gnir?
Fin plate. Elsker dette skrangle-køntri-nummeret, med overstyrt gitar og ustemt piano. Og over det hele svever stemmen til Maria McKee:Gratulerer med salg
Sparka litt på denne ja.
Så fikk jeg tenkt meg om.
Sammenfattet var det omtrent slik :
Dette er jo en av mine favorittskiver, så når T. nå selger sin Nippon må jeg kjøpe.
Men fornuften hvisker meg i øret: jeg har 3 stk lp fra før. +CD og Tidal. Og hvor ofte spiller jeg den heretter?Ikke ofte.
Japan-press har ofte noe bedre lyd og vinylkvalitet, men innspillingen er uansett ikke all verden sånn lydmessig. Så hvor mye er det å hente her? Nei, for dårlig argument.
MEN, så var det plakaten!
Den holdt på å få meg til å ringe deg og gjøre en handel. Hadde vel vært noe å fått opp på veggen!
Maria McKee var tøffeste jenta i business og absolutt ikke vond å se på.
SÅ, kom jeg på hvor gammel jeg er....
Da ble det ikke mer sparking.
Debuten, "Lone Justice" , er jo ei fantastisk plate. Proppfull av energi og nerve.
Dessverre fikk dette bandet aldri den grad av oppmerksomhet de burde fått.
Et fabelaktig bra band, med en gudsbenådet Maria i front. Alt stemmer, men verden var nok ikke klar for SÅ rocka country-rock.
Nei,ingen krise. Fornøyd jeg, men skulle gjerne hatt anlegget ned i stua igjen. Tror Counter PointHelt ærlig så er det ikke slik at jeg gosjer meg akkurat. Det er vel sånn at det er "bare" ting. Men så var det fine ting da.
Du har jo hatt ganske mye bra, og ikke minst interessante greier i hus tidligere. En del av det var jeg så heldig å fikk høre.
Har fine høyttalere nå også du, så krise er det vel ikke?
Det går an å gjøre noe med.Nei,ingen krise. Fornøyd jeg, men skulle gjerne hatt anlegget ned i stua igjen. Tror Counter Point
blokkene blir for store.
Vi hører på Waits sammen
Vis vedlegget 1062424
Mullet = hockeysveis. Ref. coverfoto.
Lærer noe hver dag, takk.Mullet = hockeysveis. Ref. coverfoto.