A
audiosan
Gjest
litt mer bilda ;D
Vedlegg
-
252.4 KB Visninger: 92
-
262.2 KB Visninger: 93
|
Det er sikkert mange som meg, som har fulgt tråden med interesse og glede selv om vi ikke har gitt lyd fra oss.. Håper du legger ut noen bilder når du er ferdig, i det minste.audiosan skrev:det va lite respons på tråden her ja. så den avsluttes herved.
Er det bare meg som føler meg litt snytt nå??audiosan skrev:det va lite respons på tråden her ja. så den avsluttes herved.
ja har sett prosjektan dine. det va dem som inspirert mæ te å bygg hypex for et års tid siden.asbjbo skrev:Ser bra ut det der. Har ikke prøvd ST og HG-versjonen av samme forsterker, så jeg kan ikke gå god for om det er forskjell på lyden av dem, og i så fall hvor mye bedre HG er. Jeg har noen "gamle" UcD400AD og UcD700AD-moduler og et par UcD180HG med HxR12 superregulatorer, og det er ikke mye feil på lyden fra noen av dem. Sammenligningen med Electrocompaniet har noe for seg. Det er en glatt og ren mellomtone og diskant uten hverken overdreven avrulling eller skarpe kanter.
ja æ får vel opprethold tråden da. men skjer vel itj så my før lakkeringa e fullført no da.Delle skrev:Er det bare meg som føler meg litt snytt nå??audiosan skrev:det va lite respons på tråden her ja. så den avsluttes herved.
Det er jo liksom nå, når kabinettet nærmer seg ferdig at moroa virkelig begynner.
Kjør på, mer bilder, og mer tanker om hvorfor du gjør som du gjør med plassering, kabling etc. etc.
Lykke til.
Mvh
Hvis det er en alumimiumsplade kan du godt glemme det ! Man kan ikke male aluminium .audiosan skrev:nei ikke helt samme farge. bli høyglans sort den. iallefall så e det meninga den ska bli det ;D he he.
har lagt 2 strøk heftgrunn no. så bli det å rull sort malinga i mårra tenke æ.
Hvorfor det??Jeg har da lakkert aluminium i mange år.Duelund_Support skrev:Hvis det er en alumimiumsplade kan du godt glemme det ! Man kan ikke male aluminium .audiosan skrev:nei ikke helt samme farge. bli høyglans sort den. iallefall så e det meninga den ska bli det ;D he he.
Helt enig, det er ganske lett å lakke aluminium. Gjør rent, pass på at det ikke er noe silicon på aluen. Grunn med Alodine.lakki_luke skrev:Hvorfor det??Jeg har da lakkert aluminium i mange år.Duelund_Support skrev:Hvis det er en alumimiumsplade kan du godt glemme det ! Man kan ikke male aluminium .audiosan skrev:nei ikke helt samme farge. bli høyglans sort den. iallefall så e det meninga den ska bli det ;D he he.
Tak så blev jeg klogere. Har nogle store ubehandlede aluplader.asbjbo skrev:For å få godt resultat på aluminium må det brukes en etseprimer. Jeg har brukt DupliColor alu primer (sprayboks, kjøpes f eks på Torshov Bilrekvisita) med godt hell. Akrylbasert lakk i riktig farge og klarlakk på toppen, alt fra samme serie, så ble det ganske bra.
Men dette er altså stål.![]()