steinost
Æresmedlem
Her er fresen.
Vedlegg
-
194.6 KB Visninger: 247
Skriver under på denne. Det er lett å gå se bort. Jeg har hatt større hell med diffusering.gismo skrev:10 stk ja...ikke noe knussel skjønner jeg ;D
Pass bare på så du ikke "demper deg bort"
er gjerne med på en cognac. "julebord hos deg?"steinost skrev:10 stk fordi det er det i pakkka.
Det er ganske mye klang i rommet sån som det står nå, så jeg tror ikke det blir noe problem.
Mvh.
Steinar.
Ps. Vidar vi skal drikke cognac en kveld, vi sender bort konene og barna.
Venter dempeplATER DE NÆRMESTE DAGER SELV NÅ. Gleder meg stort.steinost skrev:10 stk fordi det er det i pakkka.
Det er ganske mye klang i rommet sån som det står nå, så jeg tror ikke det blir noe problem.
Mvh.
Steinar.
Ps. Vidar vi skal drikke cognac en kveld, vi sender bort konene og barna.
det blir nok lite, kanskje gratis da vi har et stort prosjekt gående på jobb, da disse platene blir brukt der også. prøver meg med 7 plater.steinost skrev:Hei EC.
Hvor bestilte du dine, til hvilken pris.
Har kjøpt samme dim selv, jeg betalte kr 650.- for min pakke.
Enig.gismo skrev:Dette ser jo veldig bra ut Steinar.
Følger spent med vidrere...
johnnygrandis er den eneste i klubben som ikke har sett rommet ferdig. Men han var den første ;Djohnnygrandis skrev:Rommet ser på en måte mindre ut når det blir mørkere farger, jeg har vært så heldig å få en sniktitt på rommet for en uke siden og jeg har tro på at dette kan bli veldig bra.(rommet er større enn det virker på bildene)
God avstand mellom HT og god mulighet for å trekke de godt ut ifra frontveggen samt rikelig med luft bak lytteposisjon.
Kravet til demping og utførelsen av dette vil selvfølgelig være med å sette punktum for ett svært spennende prosjekt.Med skråtaket du har ville jeg nok funnet på en eller annen smart måte å dempet det på uten at det går ut over den flotte finishen du har fått til på rommet.
Her er det mulighet å hente noen tips....
http://www.acoustictuning.com/
DIY Byggetråd...
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=14271.0
Ser fram til en lytteseanse så snart rommet blir ferdig.
Vel, han fortalte om en tur til Roysen som satte dype spor, men det er nok glidd tilstrekkelig over nå?johnnygrandis skrev:Ja Steinar, for oss som ikke har sett rommet ferdig Biiiildeeer !
Eller var Horten messa så tung fordøyelig at du har lagt inn årene på din Hi-Fi karriere... ;D