U
Utgatt24668
Gjest
For alle de som ikke har Apple-produkter og ikke ser Apples nyheter fra California - U2s nye album ble lagt ut gratis på iTunes i kveld.
Det er kan du jaggu si om mange, feks:Når var de sist relevante annet enn som et innbringende poporkester ......?
"U2 anno 2014 høres ut som et Coldplay-substitutt"God anmeldelse som også sier en god del tenkevekkende om misbruk av markedsmakt:
Markedstilpasningens kunst - Bergens Tidende
Jeg ble ikke spesielt mer glad i verken U2 eller Apple som fenomener etter å ha lest dette.
Endelig noen som er enige med meg !!! Takk"U2 anno 2014 høres ut som et Coldplay-substitutt"God anmeldelse som også sier en god del tenkevekkende om misbruk av markedsmakt:
Markedstilpasningens kunst - Bergens Tidende
Jeg ble ikke spesielt mer glad i verken U2 eller Apple som fenomener etter å ha lest dette.
Og jeg som alltid har ansett Coldplay som et veikt og kjønnsløst U2-substitutt !
De har nå én god låt da.Takke meg til The Alarm
Tenke seg til at en sommer...for sånn omtrent en istid siden....da spilte de to gruppene på samme scener, på de samme festivalene, og man diskuterte hvem av dem som ville bli de virkelig store i årene fremover.Takke meg til The Alarm
Og jeg har fått dette albumet påtvunget via iCloud. Hvordan fjernes dette mest nennsomt?For alle de som ikke har Apple-produkter og ikke ser Apples nyheter fra California - U2s nye album ble lagt ut gratis på iTunes i kveld.
...Nei - Jeg vil ikke at andre skal legge musikk inn i mine biblioteker.Fy faen! Hva har skjedd med verden? Folk tyter som en gjeng med barnehageunger over å få noe gratis. Hvor patetisk er ikke dette? Jeg brukte 10sek på å slette dette albumet fra min epleuniværs av 4 enheter. Men om siste U2 albumet hadde blitt igjen i bibloteket mitt, så hadde jeg sannsynligvis brukt mange dager på finne den tilfeldige albumet jeg fikk GRATIS igjen.... KRISE!
Kan noen forklare meg hva som er galt med gratis musikk? Handler ikke Hi-Fi hobbyen vår om musikk?
Det er IKKE Apple som har kopiert musikken inn i ditt bibliotek. Det har du gjort selv ved å velge "Automatisk nedlastning av musikk" i innstillingene i iTunes'. Jeg har (selvfølgelig) ikke krysset av for dette (jeg vil selv bestemme hva jeg legger inn i biblioteket mitt)....Nei - Jeg vil ikke at andre skal legge musikk inn i mine biblioteker.
Ferdig. (eller: 'Period' som det heter på nynorsk.)