CDWMcInSpots
Hi-Fi freak
Epiphany Acoustics EHP-O2D
Brukererfaring for Epiphany Acoustics EHP-O2D Miniature Desktop Headphone Amplifier with USB DAC som er den engelske O2 + ODAC. bjornh har også denne utgaven.
Legg merke til kommentarene vs. JDS Labs O2+ODAC Combo.
Brukererfaring for Epiphany Acoustics EHP-O2D Miniature Desktop Headphone Amplifier with USB DAC som er den engelske O2 + ODAC. bjornh har også denne utgaven.
Legg merke til kommentarene vs. JDS Labs O2+ODAC Combo.
22nd January 2013, 09:50 #9
arvebe
Ble medlem: Jan 2013
Jeg kjøpte min O2/ODAC-combo fra Epiphany Acoustics - og bortsett fra at posten og tollvesenet sendte pakken frem og tilbake seg i mellom i 10 dager, så var det ingenting å utsette på leveringen og servicen fra Oliver hos Epiphany.
For den som vil ha en O2/ODAC, så vil jeg påstå at Epiphany er et bedre alternativ enn JDS labs: Prisen er noenlunde lik, men forsendelseskostnadene er relativt lave. Den andre store fordelen er at Epiphany leverer den med riktig strømforsyning, så du slipper å kjøpe den utenom.
Lyden i O2/ODAC er det lite å utsette på: Som NwAvGuy selv sa, så var målet å skape transparente komponenter, og det har han til en stor grad klart.
Så til den biten jeg ikke er så glad i med O2: Ergonomi. Mer spesifikt er plasseringen av inngangen fra strømforsyning, av/på bryter og utgang for hodetelefon utrolig irriterende - de sitter veldig tett, og rett ved siden av hverandre. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrudd O2en av ved et uhell når jeg skal bytte til et annet sett med hodetelefoner.