OAS har vært på besøk hos Mr. Fidelity, Knut Vadseth. Se Fidelity #39 side 84 og www.oslo-audio-society.com (sidene oppdateres ganske snart).
Gago skrev:ligger ikke ute på oas enda?
ser bare munchen-messa (og det svært llite fotogene trynet mitt) når jeg trykker på linken.
KW skrev:Gago skrev:ligger ikke ute på oas enda?
ser bare munchen-messa (og det svært llite fotogene trynet mitt) når jeg trykker på linken.
Det er da ikke så ille ;D
Mvh.KW
Roy har nå klargjort linken. Mange takk Roy, og dere andre som har bidratt.Gago skrev:ligger ikke ute på oas enda?
Bare ca etter (mitt :Valentino skrev:Kjempemessig reportasje, ja.
Fosse, har du noen circamål på hovedrommet og lengdene i trekanten hos Vadseth?
Helt riktighifiguru skrev:Knallreportasje gutter!
Ett spørsmål, dere som har vært hos KV et par ganger. Hvor går kabelen til høyre høyttaler? Via kjeller?
3,18 meter, dersom de ikke står fremtrukket. ;DGago skrev:tror neppe det er så mye som 4.5m, kw.
tipper på ca. 3m likesidet trekant.
men, kanskje du har bedre øyemål enn meg.
ps! hvor mye tror du det er fra lyttestolen og bort til høyttalerne hjemme hos meg?
Han har borret to hull i gulvet, og trukket kablen under gulvet.hifiguru skrev:Knallreportasje gutter!
Ett spørsmål, dere som har vært hos KV et par ganger. Hvor går kabelen til høyre høyttaler? Via kjeller?
Tøft!EiK skrev:Han har borret to hull i gulvet, og trukket kablen under gulvet.hifiguru skrev:Knallreportasje gutter!
Leste du ikke siste del av reportasjen Titleist?Titleist skrev:artig lesning!
registrerer at det ikke har skjedd mye på cd, pre, amp fronten på 5 år![]()
Tusen takk for skryt og postiv tilbakemelding RoDa ;DRoDa skrev:Dæven gutter for en fantastisk, boblende entusiastisk, herlig reportasje!!
Det får en annen som bare leser til å være der sammen med dere!
Takker og bukker!
Det føles også deilig å vite at andre har fått oppleve det samme som meg, dette anlegget stiller det meste annet i skyggen.
Mvh
Rolf
Powerpoint skrev:Leste du ikke siste del av reportasjen Titleist?Titleist skrev:artig lesning!
registrerer at det ikke har skjedd mye på cd, pre, amp fronten på 5 år![]()
Det som skjer hos KV med gode gamle Krell KPS25sc i tospann med DP A1s (og resten av anlegget) parkerer bare så til de grader mye av de "nye" dubbedittene efter min mening.
Og hvor mange meter med Jorma Prime One må til for en slik plassering :KW skrev:Helt riktighifiguru skrev:Knallreportasje gutter!
Mvh.KW
4 m pr. side om jeg ikke husker feil.limvingen skrev:Og hvor mange meter med Jorma Prime One må til for en slik plassering :![]()
Hører KV i noe særlig lengre da? Nevner det selv i lederen i nr 39 og det er maange år siden han i Lyd og bilde fortalte at hørselen var svekket. Det kan ikke ha blitt bedre siden den gang?Powerpoint skrev:4 m pr. side om jeg ikke husker feil.limvingen skrev:Og hvor mange meter med Jorma Prime One må til for en slik plassering :![]()
Det viktig er at samme kabel er brukt internt i høyttalerkonstruksjonen.
I følge KV låt det slettes ikke bra med Nordost Valhalla.
Dog er KV av samme oppfatning som de fleste andre at 2x4 m Jorma Prime One har en hinsides prislapp, men så var det synergieffekten da![]()
Kanskje han er internkablet med Jorma Prime? Synergieffekter skal ikke undervurderes..... ;DMute skrev:Hører KV i noe særlig lengre da? Nevner det selv i lederen i nr 39 og det er maange år siden han i Lyd og bilde fortalte at hørselen var svekket. Det kan ikke ha blitt bedre siden den gang?Powerpoint skrev:4 m pr. side om jeg ikke husker feil.limvingen skrev:Og hvor mange meter med Jorma Prime One må til for en slik plassering :![]()
Det viktig er at samme kabel er brukt internt i høyttalerkonstruksjonen.
I følge KV låt det slettes ikke bra med Nordost Valhalla.
Dog er KV av samme oppfatning som de fleste andre at 2x4 m Jorma Prime One har en hinsides prislapp, men så var det synergieffekten da![]()