MVIL
Medlem
- Ble medlem
- 04.03.2010
- Antall liker
- 0
Hørtes ut som en dyr affære?
:'( :'( Trodde det var de glasscolaene og bruspulveret du kjøpte til meg... :'( :'(65finger skrev:Det filteret er den beste HIFI-invisteringen jeg har gjort
Den er på pallenpengesluk skrev::'( :'( Trodde det var de glasscolaene og bruspulveret du kjøpte til meg... :'( :'(65finger skrev:Det filteret er den beste HIFI-invisteringen jeg har gjort
Ja strømrensing er viktig, kansje viktigere å gjøre det før en tenker på andre oppgraderinger. Er litt hummer å kanari på strømkablene for tiden...... ;Dpengesluk skrev:Akkurat samme opplevelse jeg hadde da jeg introduserte regenrert strøm til anlegget mitt ( 2 stk. PS Audio P600)
Prøv kablene til Celius også.
Desverre er det vel kanskje High Fidelity sin konklusjon som stående igjen som den troverdige, i kraft av at de den gang var det ledende magasinet i Norden. De påstod at det ikke hadde effekt og de beviste det, i egne øyne, ved at filteret ikke hadde noen komponeneter innvendig. Dette gjorde de ved å røntgen fotografere det. Ingenting kunne ses på røntgen og så vidt meg bekjent lot heller ikke filteret seg åpne. Ergo ble konklusjonen at dette var humbug. Men det var jo en del deler inni dette filteret da.EiK skrev:Men her var tema et nytt filter fra Oblivion. Husker fortsatt Highfidelity's test av Olivions først filter....den skapte bølger. De fikk ingen effekt, mens Fidelity lovpriste filteret ;D En liten landskamp ble det.
Artig å lese dine beskrivelser, JK. Spesielt interessant at det kan brukes på forsterkere.
Såvidt jeg skjønte så dempet denne ikke dynamikken ?
1ste generasjons filteret virket lydmessig også hos High-Fidelity, men fordi jeg ikke ville fortelle hvordan det var konstruert diktet de opp en historie som de av dere som er oppegående burde ha gjennomskuet..EiK skrev:Men her var tema et nytt filter fra Oblivion. Husker fortsatt Highfidelity's test av Olivions først filter....den skapte bølger. De fikk ingen effekt, mens Fidelity lovpriste filteret ;D En liten landskamp ble det.
Artig å lese dine beskrivelser, JK. Spesielt interessant at det kan brukes på forsterkere.
Såvidt jeg skjønte så dempet denne ikke dynamikken ?
Det fungerer utmerket også på kurser uten jord.Haavard skrev:Men virker filteret ujordet kurser også?
Håvard
Virkningen av Ferrittpulveret var en del av den totale funksjonen i tidligere generasjoner.pengesluk skrev:Farlig å anta at journalister har kompetanse på sykepleierstudentnivå - eller som en person som har brukket benet og sett på røntgenbildet sitt ;D ;D ;D
Virker som noe skikkelig svineri at de påsto det de gjorde. Burde vært forfulgt.
Men hva med iblanding av ferrittpulver - må da ha hatt en kollosal innvirkning på lyden 8) 8)
;D det er ikke noe annet som duger her i stuaBrasse skrev:Du som har anlegg i din klasse burde snuse på kablene fra Oblivion, mykje å hente der imo