Offisiell åpningsdag torsdag 23. mai!

Dette har jeg gledet meg til! Butikken åpner offisielt torsdag 23.05 og holder i den anledning ettermiddag-/kveldsåpent fra 1500-2100.

Sebastian og Otto fra Dynaudio kommer, og det blir demonstrasjon av deres aktive høyttalere Focus 10 og 30, både med og uten subwooferen Sub 6. Under demonstrasjonen vil den helt nye firmwaren bli redegjort for, hvor en av nyvinningene er Dirac-integrering av subwoofer! Mellom slagene er de tilgjengelig for spørsmål om både eksisterende og kommende produkter.

Det er mulighet for ekstra gode deals til de som kommer innom denne dagen, og de som bor langt unna må gjerne sende en mail eller PM. Dynaudio stiller med goodiebags til de 10 første som melder seg på og kommer på en av demogjennomføringene. Du er selvsagt også velkommen innom uten avtale denne dagen, og det er veldig stas å endelig få vist frem butikken! Det er enkel servering og forfriskninger i butikken gjennom hele åpningstiden.

Håper å se deg på Bekkestua torsdag!

DYNAUDIO DEMO 23.05
Tema: Focus 10 og 30 med og uten sub, og med og uten Dirac
Kl 1500-1600: Første gjennomføring
Kl 1700-1800: Andre gjennomføring
Kl 1900-2000: Tredje gjennomføring
Påmelding ved å sende mail eller PM.

Mvh Kristian


image0.jpeg
 

Kommentarer

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
20.276
Antall liker
38.132
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Gratulerer på forhånd 🎉
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.931
Antall liker
7.062
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
7
Det (Lyd-)gledes stort!
Grattis, en dag på forskudd!
Stikker nok innom :)
 

Prebs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2013
Innlegg
170
Antall liker
50
Gratulerer stort. Som Vestlending kommer jeg til å ta turen ila sommeren, men du får nok en liten pm om hva jeg ønsker av nissen i år😜
 

Informasjon om bruker

Lydglede
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
252
Link til alle artikler
58
Lydglede sine annonser
Bransjenyheter
Ny distributør for ELAC

Ny distributør for ELAC

  • 0
Det er med stor glede jeg kan kunngjøre at Lydglede fra 01.08.24 har tatt over som distributør for ELAC i Norge. ELAC er kanskje mest kjent som produsent av høyttalere, men tilbyr langt mer enn...
Fortsett
Bransjenyheter
Ultrakompakte Fosi Audio

Ultrakompakte Fosi Audio

  • 1
Lydglede er blitt norsk distributør av Fosi Audio, og første forsendelse med produkter er ankommet lageret i Bærum. Det er i første omgang tatt inn 10 ulike produkter, men alle modellene kan...
Fortsett
Bransjenyheter
Flash Sale 27.-29. juni ☀️

Flash Sale 27.-29. juni ☀️

  • 0
Flash sale pågår frem til og med lørdag! Sjekk om det er noe du trenger før sommerferien setter inn! www.lydglede.no
Fortsett
Bransjenyheter
Ryddesalg hos Lydglede

Ryddesalg hos Lydglede

  • 0
Lydglede skal rydde opp litt før sommerferien, og videre sirkulere på noen av demoenhetene i butikken. Ta kontakt på PM eller mail for å få tilsendt weblink for å gjennomføre kjøpet. Du får da...
Fortsett
Bransjenyheter
Reservasjon Dynaudio Contour Legacy

Reservasjon Dynaudio Contour Legacy

  • 0
Med kun 1000 par tilgjengelig på verdensbasis, hvorav ca halvparten til Europa, er det stor sikkerhet knyttet til at disse kommer til å bli utsolgt relativt raskt. Stativhøyttaleren Heritage...
Fortsett
Bransjenyheter
Dynaudio: Nye høyttalere og VIP-invitasjon til High End i Munchen

Dynaudio: Nye høyttalere og VIP-invitasjon til High End i Munchen

  • 25
Dynaudio lanserer nye høyttalere! - Contour Legacy - Confidence 20A - Contour 20 Black Edition - The Bookshelf Skal du på HIGH END i Munchen nå i mai? Send oss en PM eller mail, og få mulighet...
Fortsett
Topp Bunn