gikk for en nad d3020 , virker greitHar ikke testet MX 5 men tror den er mye for pengene.
|
gikk for en nad d3020 , virker greitHar ikke testet MX 5 men tror den er mye for pengene.
Det er nå 2 elefanter i rommet , kjøpte en gynge elefant til datteren min
Har dette system i en boks i kjelleren faktisk!
De spiller fintHar dette system i en boks i kjelleren faktisk!
Ser virkelig nais ut! Hva bruker du som ADC?Vis vedlegget 1065693
Glm , kalibreringsverktøyet til genelec er så overlegent . Kalibreringen av subwooferen ble utrolig godt integrert
TakkLikte de vertikale spilene på benk og sub.
Jeg bruker høyttalerne sine analoge innganger , mest pga platespillere , egentlig litt tullete fordi signalet blir uansett konvertert digitaltSer virkelig nais ut! Hva bruker du som ADC?
Enig med Lille H, pent og funksjonelt.Likte de vertikale spilene på benk og sub.
Fått nytt hjemVis vedlegget 976619 Vis vedlegget 976621 Vis vedlegget 976622
Da var sony ps-x70 ankommet , lokket fikk seg en liten sprekk. Må si denne spilleren imponerer
Hadde maken på gutterommetVis vedlegget 1111887 Vis vedlegget 1111889
Finner du en Tandberg ta 300 så anbefaler jeg deg en ting , løp og kjøp. Skift ut det som trenges og du har en forsterker som gir deg latterlig god lyd . Eier glede ved å eie noe gammelt som spiller bedre en mye nytt
Nydeleg oppsett du har.
Designet på 8361a er flott (om kanskje litt stort, ville vore for stort for meg, og iallfall for ekteskapet mitt), og definitivt ikkje det minst stovevenlege eg har sett.
Når det gjeld signalflyten: Har du vurdert "digital pre" (av typen Vinyl ⇒ Puffin ∨ MiniDSP ADept ⇒ Wiim ⇒ TOS→AES3 ⇒ Genelec)?
Tusen takkNydeleg oppsett du har.
Tusen takk
Designet på 8361a er flott (om kanskje litt stort, ville vore for stort for meg, og iallfall for ekteskapet mitt), og definitivt ikkje det minst stovevenlege eg har sett.
Når det gjeld signalflyten: Har du vurdert "digital pre" (av typen Vinyl ⇒ Puffin ∨ MiniDSP ADept ⇒ Wiim ⇒ TOS→AES3 ⇒ Genelec)?
Gjør seg bra på benkenFått nytt hjemVis vedlegget 1119318
Den er fin på lett drevne høyttalereHadde maken på gutterommet![]()
Det veit eg ikkje, heilanalogt herJeg bruker en marantz af 01 preamp og er fornøydjeg i har vurdert å kjøre alt digitalt men jeg tror ikke det er særlig mye å hente . Liker å kunne ha flere phono bokser , litt utifra hvilken pickup jeg bruker osv også er det noe med blandingen av nytt og gammelt som jeg liker. Hvis noen har en hel digital pre å låne bort for en test takker jeg gladelig ja for å se hva jeg potensielt går glipp av. Kan man justere pf på Puffin?
IME er problemet med heldigitalt at det kan bli problemer med å få satt loading skikkelig. Digitale bokser funker aldeles ypperlig på RIAA- EQ, men har vanligvis ikke noen mulighet til ratting av impedanser.Jeg bruker en marantz af 01 preamp og er fornøydjeg i har vurdert å kjøre alt digitalt men jeg tror ikke det er særlig mye å hente . Liker å kunne ha flere phono bokser , litt utifra hvilken pickup jeg bruker osv også er det noe med blandingen av nytt og gammelt som jeg liker. Hvis noen har en hel digital pre å låne bort for en test takker jeg gladelig ja for å se hva jeg potensielt går glipp av. Kan man justere pf på Puffin?
Hvilken pre bruker du ?IME er problemet med heldigitalt at det kan bli problemer med å få satt loading skikkelig. Digitale bokser funker aldeles ypperlig på RIAA- EQ, men har vanligvis ikke noen mulighet til ratting av impedanser.
Bruker selv et digitalt lydkort som pre, men analog lyd blir kjørt gjennom en Manley Steelhead før digitalisering.
Mvh