Horten rapport:
Da var en meget artig tur til Horten Hifimesse 2013 over. Jeg har aldri vert på lignende messe tidligere, og har heller ikke hørt anlegg i de prisklassen som var utstilt heller. Men en flott messe, masse hyggelige folk, og mye god lyd. Det åpnet både ører og sinn å høre på så mange flotte anlegg!
Stereofil med Tannoy og Manley:
Her spiltes utelukkende musikk som passet til anlegget. Alikavel var dette helgens favoritt! Det låt rett og slett dritbra! Punktum!
Hagto Audio:
Morsomste rommet på hele messa. Her såg det ut som Xzibit hadde vert innom med litt "Pimp my Stereo"
Sølvtønnene låt meget bra! Her var det fritt frem med musikken, og det ble det! Hyggelige folk fra Sørlandet som var på messe for å ha det morro, sånt liker vi!
Gato Audio:
Helgens vakreste stand! Danskene kan design! Låt bra også!
APL:
Her låt det veldig bra, meget oppløst! 900.000,- javel, bryr meg egentlig ikke. Det låt bra og fikk spille det vi ville!
DaCapo:
Usher høyttalere med Usher forsterkere låt veldig bra. Her var prisnivået dratt litt ned og kunne kanskje vere oppnåelig for oss vanlig dødelige. Flott stand med mye trøkk!
Hadde håp om å få se noen OB høyttalere men det var ikke stilt ut. Hadde vel egentlig ikke regnet med det heller.
Helgens kritikk, beklager så mye...:
Electrocompaniet, vår norske stolthet fra Tau: Å leve på gårsdagens nyheter varer ikke evig. Lydsignaturen er som den var på 90-tallet. EC er ikke dårlig, men alt annet er blitt så mye bedre med årene. Kanskje på tide å fornye seg litt..??
Tråden min er vel kanskje en OB tråd, men litt mangfold skader vel ikke...
Kom gjerne med tilbakemeldinger på mine påstander fra messen.
Mvh.
oks, glad for at han var i Horten i helgen!
(Savnet Malmin der da!)