Neiåneiåneiåneiåneiåneiåneiånei!!pleier selv bruke Wurth og biltema kabler eller det jeg finner i skrotassen hjemme,vurderer selv litt mer eksotiske kabler etter hvert ,må jo ha teste det også.
Greide en på inntak til tjenesten...
Hang up Your hangups......
Sånn ca samme som han figuren du har på "avataret" ditt det daGreide en på inntak til tjenesten...
Hang up Your hangups......
Neiåneiåneiåneiåneiåneiåneiånei!!pleier selv bruke Wurth og biltema kabler eller det jeg finner i skrotassen hjemme,vurderer selv litt mer eksotiske kabler etter hvert ,må jo ha teste det også.
Du begynner bra, for så å legge en plan om å kaste vekk penger på slikt??
Se på Zen ampen, den bygget med skrotekasse ledninger! Det hadde vert lite flaut å tatt den med på høyttalerkabeltest...
PN på innsiden, Nordost på utsiden.....hmmmm
Behold pengene lurium, kjøp deg heller noen LPer om du driver med slikt.
Det har du mye mer glede av enn kabler!
Tøfft."Monster Jamo Parodi"
Vis vedlegget 388613
Hadde en slags plan med 3-veis, men fikk litt hjelp av Hornlyd, tusen takk!! Så da blir det toveis med fulltone i midten og 4 basser.
Mål er 210cm høyde, 50cm bredde oppe og 47cm bredde nede. Vinger 25cm. Bunnplate er 50cm x 50cm.
Da jeg tenkte på treveis bestilte jeg 2stk slike Eminence 12":
Speaker Detail | Eminence Speaker
Skal jeg gå for 4stk slike 12" eller 4stk Eminence Alpha 15"? Hva mener folket?
Thnx!!Her var det store ting på gang, tøfft
Veit, har sett dine!!Men 5cm sikkerhets margin oks? Det var da vakent forsiktig
Vis vedlegget 388702
Jeg setter pengene på at du ikke vil trenge å grave deg ned ihvertfall, dette blir bra.Thnx!!Her var det store ting på gang, tøfft
Har fått spørsmål om det er likkister!! Om jeg ikke får det til, så blir det da ingen skam å grave seg ned!!
Det blir nok 4x15" ja, satser på Alpha tenker jeg, blir bra rock`n roll tipper jegJeg setter pengene på at du ikke vil trenge å grave deg ned ihvertfall, dette blir bra.Thnx!!Her var det store ting på gang, tøfft
Har fått spørsmål om det er likkister!! Om jeg ikke får det til, så blir det da ingen skam å grave seg ned!!
Og om ikke lenge står det nok 4 stk 15" der