Ola Gjeilo på vinyl?

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.303
Antall liker
3.104
Torget vurderinger
4
Jeg kjøper relativt mye norsk musikk på vinyl for å være med å støtte opp om norske artister og utgivelse, men kommer ikke til å kjøpe noen av de der på vinyl.
Er kanskje negativ nå, men det må da være mye mer spennende musikk en det der å gi på vinyl? Bare min mening, kan jo være andre som mener dette er genialt.
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Hører litt på Stone Rose og tenker at han her må ha hørt mye på Dave Grusin. Utrolig hvor lik han er i pianotrakteringen.
Skal høre igjennom begge skivene og komme med forslag ila dagen.

Thomas
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Skal si det var et veldig sprikende tema på Stone rose. Satt og tenkte at dette albumet må være skrevet over en periode på15-20 år, men så kikket jeg på hjemmesiden hans og fant ut at han er imonerende ung for å ha et slikt stort spenn ( eller begynner jeg å bli gammel )2 låter jeg falt for på 1ste gjennomlytting er spor nr 12, Madison og spor nr 13, Sienna.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.707
Antall liker
7.954
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Haqr vore gjennom Stone Rose no. Litt av vitsen med å spørje her på Sentralen, er vel at vi meiner noko om det audiofile aspektet. Eg tykkjer dette er ok musikk, til dels bra, men det vil sjølvsagt vere eit spørsmål om smak, og på eit slikt grunnlag er vel alle råd like dårlege...

Hifi-aspektet frå min subjektive synsstad: Det heilt spesielle med 2L-lyden i to kanalar er at alle dynamiske nyansar opplevast som like "nøytrale", "veloppløyste" eller kva vi no skal kalle det. Altså kan du (iallfall om anlegget er godt nok) konsentrere deg like godt om dei aller minste nyansane på pianissimo-nivå som dei aller mest komplekse greiene vi høyrer for fullt orkester. Eg meiner dette er rimeleg unikt for 2L (skryt, skryt), med atterhald på at det eg har brukt av avspelingsutstyr avgrensar det fulle potensialet - multikanalsystemet mitt er av det billege slaget - pengane er lagt i tokanalsanlegget, og der har eg ikkje blurayspelar. Likevel har det vore råd å spele 2L ganske så tilfredsstillande på det eg har hatt tilgjengeleg.

Opptak eg har høyrt med ekstrem kvalitet, har hatt ein tendens til å hige mot "perfekt fortissimo", noko som sjølvsagt er imponerande - men avgrensar pianissimo-parti. Analoginnspelingar som t.d. dei klassiske frå RCA anno 1960, legg seg akkurat på det nivået der dei kan unngå bandsus og samstundes sleppe overmetting av teipen. Men du høyrer så vidt bandsus også på Scheherazade (RCA LSC 2446) Og klassisk Telarc har med sin kollosale dynamikk ikkje så godt oppløysing i dei rolege partia, spesielt ikkje på CD (1812 er til dels mykje betre på vinyl og SACD).

På Stone Rose er det mikrokosmos som utforskast (fantastisk oppløysing når det berre er så vidt tangentane røyrast, korleis får de dette til? Kan de ikkje lage eit opptak der ein demonsterer skilnaden på eit Steinway og eit Bøsendorfer når de er så godt i gong?).

Låtane eg meiner bør vere obligatoriske å ta med, er er pianissimo-uttrykka er utbroderte. "Snow in N.Y" er bra på dette, høyrest det ut som (atterhald sidan eg høyrer dette via pc og spotify + høyrelurar til 295 kr), men eg ville også hatt med "Roxbury park" som er meir variert dynamisk sett. "Stone rose" er vel viktig, sidan det er tittelkutt. Og så må du ta med "North Country 2" med tanke på at her er tre instrument saman, som verkar svært godt oppløyste.

Improvisasjonane har eg ikkje finhøyrt (sit i tentamenspsykose og rettar 60 arbeid for tida, så lytting vert mest som lyd på øyret med låg konsentrasjon, men dette med 3 og 2 piano forundrar meg. Spelast det på fleire flygel samstundes? Eg får ikkje med meg kva som skjer... Det grautar seg med mine så-som-så høyretelefonar, så eg må nok prøve multikanalsvarianten før eg meiner så mykje om dette (neppe nyttig tips med mindre de skulle prøve ei quadrofoni-plate....) Men på improvisasjonsplata brukast det innimellom mykje meir kraft på tangentane, så her er det nok lurt å ta med litt "smokk & smell", vil eg tru.

(Eg har lyst å prøve noko av dette for å høyre kva analogmediet eigentleg evnar på feltet, så analogplatene frå 2L vert nok kjøpt inn uansett. Når eg berre får somla meg til butikken.. Kjekt å sjå at 2L utforskar dette mediet)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.707
Antall liker
7.954
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Har vore gjennom Stone Rose no. Litt av vitsen med å spørje her på Sentralen, er vel at vi meiner noko om det audiofile aspektet. Eg tykkjer dette er ok musikk, til dels bra, men det vil sjølvsagt vere eit spørsmål om smak, og på eit slikt grunnlag er vel alle råd like dårlege...

Hifi-aspektet frå min subjektive synsstad: Det heilt spesielle med 2L-lyden i to kanalar er at alle dynamiske nyansar opplevast som like "nøytrale", "veloppløyste" eller kva vi no skal kalle det. Altså kan du (iallfall om anlegget er godt nok) konsentrere deg like godt om dei aller minste nyansane på pianissimo-nivå som dei aller mest komplekse greiene vi høyrer for fullt orkester. Eg meiner dette er rimeleg unikt for 2L (skryt, skryt), med atterhald på at det eg har brukt av avspelingsutstyr avgrensar det fulle potensialet - multikanalsystemet mitt er av det billege slaget - pengane er lagt i tokanalsanlegget, og der har eg ikkje blurayspelar. Likevel har det vore råd å spele 2L ganske så tilfredsstillande på det eg har hatt tilgjengeleg.

Opptak eg har høyrt med ekstrem kvalitet, har hatt ein tendens til å hige mot "perfekt fortissimo", noko som sjølvsagt er imponerande - men avgrensar pianissimo-parti. Analoginnspelingar som t.d. dei klassiske frå RCA anno 1960, legg seg akkurat på det nivået der dei kan unngå bandsus og samstundes sleppe overmetting av teipen. Men du høyrer så vidt bandsus også på Scheherazade (RCA LSC 2446) Og klassisk Telarc har med sin kollosale dynamikk ikkje så godt oppløysing i dei rolege partia, spesielt ikkje på CD (1812 er til dels mykje betre på vinyl og SACD).

På Stone Rose er det mikrokosmos som utforskast (fantastisk oppløysing når det berre er så vidt tangentane røyrast, korleis får de dette til? Kan de ikkje lage eit opptak der ein demonsterer skilnaden på eit Steinway og eit Bøsendorfer når de er så godt i gong?).

Låtane eg meiner bør vere obligatoriske å ta med, er er pianissimo-uttrykka er utbroderte. "Snow in N.Y" er bra på dette, høyrest det ut som (atterhald sidan eg høyrer dette via pc og spotify + høyrelurar til 295 kr), men eg ville også hatt med "Roxbury park" som er meir variert dynamisk sett. "Stone rose" er vel viktig, sidan det er tittelkutt. Og så må du ta med "North Country 2" med tanke på at her er tre instrument saman, som verkar svært godt oppløyste.

Improvisasjonane har eg ikkje finhøyrt (sit i tentamenspsykose og rettar 60 arbeid for tida, så lytting vert mest som lyd på øyret med låg konsentrasjon, men dette med 3 og 2 piano forundrar meg. Spelast det på fleire flygel samstundes? Eg får ikkje med meg kva som skjer... Det grautar seg med mine så-som-så høyretelefonar, så eg må nok prøve multikanalsvarianten før eg meiner så mykje om dette (neppe nyttig tips med mindre de skulle prøve ei quadrofoni-plate....) Men på improvisasjonsplata brukast det innimellom mykje meir kraft på tangentane, så her er det nok lurt å ta med litt "smokk & smell", vil eg tru. "Little Rock" høyrest bra ut i den samanheng. Så likte eg "Chorale" godt også, men det vert nok litt meir i same gata som "Stone Rose", iallfall i audiofil samanheng.

(Eg har lyst å prøve noko av dette for å høyre kva analogmediet eigentleg evnar på feltet, så analogplatene frå 2L vert nok kjøpt inn uansett. Når eg berre får somla meg til butikken.. Kjekt å sjå at 2L utforskar dette mediet)
 

Morten_Lindberg

Bransjeaktør
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
202
Antall liker
13
Skal si det var et veldig sprikende tema på Stone rose. Satt og tenkte at dette albumet må være skrevet over en periode på15-20 år, men så kikket jeg på hjemmesiden hans og fant ut at han er imonerende ung for å ha et slikt stort spenn ( eller begynner jeg å bli gammel )2 låter jeg falt for på 1ste gjennomlytting er spor nr 12, Madison og spor nr 13, Sienna.
"Madison" er også det sporet som Volkswagen lisensierte fra oss til TV- og kinoreklamen for Polo BlueMotion i fjor :cool:
VW Polo BlueMotion - YouTube

Ola's musikk gjør det knakende godt i USA; rett inn som #2 på den klassiske bestselgerlista hos HDtracks.com: https://www.hdtracks.com/index.php?file=best_sellers&genre=10

... og #17 på salgslista som er uavhengig av sjanger: https://www.hdtracks.com/index.php?file=best_sellers
 
Sist redigert:

Morten_Lindberg

Bransjeaktør
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
202
Antall liker
13
Haqr vore gjennom Stone Rose no. Litt av vitsen med å spørje her på Sentralen, er vel at vi meiner noko om det audiofile aspektet. Eg tykkjer dette er ok musikk, til dels bra, men det vil sjølvsagt vere eit spørsmål om smak, og på eit slikt grunnlag er vel alle råd like dårlege...
Ja, vi vil gjerne ha konkrete forslag fra dere - Har nå lagt opp til en liten konkurranse på Facebooksiden vår: https://www.facebook.com/2L.music
 

Morten_Lindberg

Bransjeaktør
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
202
Antall liker
13
Låtane eg meiner bør vere obligatoriske å ta med, er er pianissimo-uttrykka er utbroderte. "Snow in N.Y" er bra på dette, høyrest det ut som (atterhald sidan eg høyrer dette via pc og spotify + høyrelurar til 295 kr), men eg ville også hatt med "Roxbury park" som er meir variert dynamisk sett. "Stone rose" er vel viktig, sidan det er tittelkutt. Og så må du ta med "North Country 2" med tanke på at her er tre instrument saman, som verkar svært godt oppløyste.

Improvisasjonane har eg ikkje finhøyrt (sit i tentamenspsykose og rettar 60 arbeid for tida, så lytting vert mest som lyd på øyret med låg konsentrasjon, men dette med 3 og 2 piano forundrar meg. Spelast det på fleire flygel samstundes? Eg får ikkje med meg kva som skjer... Det grautar seg med mine så-som-så høyretelefonar, så eg må nok prøve multikanalsvarianten før eg meiner så mykje om dette (neppe nyttig tips med mindre de skulle prøve ei quadrofoni-plate....) Men på improvisasjonsplata brukast det innimellom mykje meir kraft på tangentane, så her er det nok lurt å ta med litt "smokk & smell", vil eg tru. "Little Rock" høyrest bra ut i den samanheng. Så likte eg "Chorale" godt også, men det vert nok litt meir i same gata som "Stone Rose", iallfall i audiofil samanheng.
...
De låtene hvor det er to og tre flygel samtidig er det gjort som pålegg med den samme Steinway'en i Sofienberg kirke. Jeg tror kanskje at disse gjør seg best i digitalt domene og aller helst i surround, som de er spesialkomponert for. På vinyl blir disse kanskje for tjukke?
 

Huldra57

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.02.2009
Innlegg
732
Antall liker
110
Sted
Oslo
En artist som jeg ikke har fått med meg før .....


Vidunderlig musikk mye av dette, gleder meg til Lp, og vil gjerne kjøpe cd/sacd. Har vel aldri hørt noe låte så bra på Spotify heller....

Ps. Jeg bor like ved Skullerud. Kjøper man direkte eller via pltebutikker ?

Mvh Arild
 

Huldra57

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.02.2009
Innlegg
732
Antall liker
110
Sted
Oslo
Har fått (tjuv)kopla min Ipad3 til stereoen, og dette er balsam for sjela. Sienna, The Hudson og the Line bør med.
Egenllig bør Stone Rose få en egen LP ;)

Mvh Arild
 
Sist redigert:

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.296
Antall liker
11.111
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg ser at det nærmer seg plateslipp igjen, og jeg tar imot med åpne armer/ører.
Hvilke spor er det som kommer med på LPen ?
 

Morten_Lindberg

Bransjeaktør
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
202
Antall liker
13
Jeg ser at det nærmer seg plateslipp igjen, og jeg tar imot med åpne armer/ører.
Hvilke spor er det som kommer med på LPen ?
http://www.2l.no/e-book/2L082-LP_eVinyl.pdf

Side A: fra Piano Improvisations
1 Ubi Caritas 4:15
2 Meribel 5:11
3 Dark Blue 3:06
4 Santa Monica 2:45
5 The Great Plains 3:15
6 Tota Pulchra Es 3:50

[FONT=Arial, Helvetica Neu, Helvetica, Arial, Verdana, San-Serif]Side B: fra Stone Rose [/FONT]
1 Madison 2:58
2 Snow In New York 3:28
3 North Country II 5:12
4 The Hudson 3:25
5 The Line 4:28
6 January 2:29

https://shop.klicktrack.com/2l/1000374
 
Topp Bunn