Kunne vi forsøkt å føre en debatt om topic? Det kommer ikke særlig mye positivt ut av sånne "pappan min er sterkere enn pappan din"-debatter...
Jeg lar meg stadig imponere av hvor jevnt høy popcorn-faktor du klarer å holde på innleggene dine, R.S. Har du noen form for forvrengningsmålinger av boksene dine som kan sannsynliggjøre den påstanden du kommer med her?R.Solhaug skrev:Jommen sa jeg ekspert. Du vil med stor sannsynlighet aldri makte å framvise en lukket høyttalerkonstruksjon som kan måle seg med mine bassrefleksbokser hva troverdig ren bass angår.
Den enkleste måten å forklare dette på er ved å se på mikrofoner.Valentino skrev:Snickers, har du bilder med eksempler på hva som skjer når du endrer fase på Gaia-bassene?
Ja, ok, da vet du jo hvordan de låter...Lydarne skrev:@Snickers-is jeg kunne også godt tænke mig at vide hvilken fase der blev den foretrukkende for basserne. Og effekten af den diskant der vendte bagud (helt Snell artigt)
Tilføjet: du behøver ikke at svarer mig, jeg har læst artiklen i hjemme kino.
Nej jeg ved ikke hvordan de lyder, men jeg gjorde mig da nogle tanker da jeg læste artiklen, og de afveg ikke meget fra det jeg havde tænkt tideliger. Det er helt sikkert en fint system, og flot, og gennemført, det er helt sikkert.Snickers-is skrev:Ja, ok, da vet du jo hvordan de låter...Lydarne skrev:@Snickers-is jeg kunne også godt tænke mig at vide hvilken fase der blev den foretrukkende for basserne. Og effekten af den diskant der vendte bagud (helt Snell artigt)
Tilføjet: du behøver ikke at svarer mig, jeg har læst artiklen i hjemme kino.
PS: Ikke les artikkelen i Fidelity, da kan korthuset ditt komme til å klappe sammen.
Nej det gør der ikke, da jeg er hobby/diy mand og ikke kommerciel. Der findes måske enkelte udsagn fra Duelund support her på forumet. men det er sådan set heller ikke det vi diskutere, vi diskuterer om dipoler giver nogle helt klare fordele frem for noget andet, og allerede, nu er der en konstatering, og det er at systemet bør nok være af hybrid typen.mutz skrev:@Lydarne
Finns det noen publiserte omtaler av ditt system?