Nei, det ble i grunn lite turist-ting....lange arbeidsdager gjorde at det meste var stengt når jeg var ferdig, også prioriterte jeg i grunn litt trening og avslapping......room skrev:Fikk du vært på Ufizzi kunstmuseet. Er ikke noe stor kunstkjenner, men den kunsten du finner her er av stor kunstnerisk og historisk skala.
Fantastisk museum, jeg var der i mange timer, og fikk ikke sett alt jeg kunne tenkt meg, men du klarer bare å ta inn så mange inntrykk på rad.. Tre timers økter fordelt over flere dager ville jeg ha ønsket meg. Å dra hit om du egentlig ikke har tid blir litt som å kikke inn et resturantvindu når du er sulten..room skrev:Fikk du vært på Ufizzi kunstmuseet. Er ikke noe stor kunstkjenner, men den kunsten du finner her er av stor kunstnerisk og historisk skala.
Jeg synes jeg skimter antikvariske gjenstander for avspilling av gamle cd-plater også... ;DOMF skrev:Overalt jeg går så møter jeg på slike antikvariske gjenstander for avspilling av gamle vinylplater ..
Denne lillebror-modellen minnet litt om Nola Viper Reference (m/ eksterne delefiltre) igrunnbjornh skrev:Høyttalerne var kule de. Synd du ikke fikk en lytteseanse når du først var der.
Mvh. Bjørn
Kommer...., men var på reise i hele går, og i dag har jeg faktisk vært et annet sted og knipset litt og hørt på god lyd..... ;Dbjornh skrev:Kanskje du har flere bilder, OMF?![]()
Ikke SF Musica i hvert fall.kjoenik skrev:Hvor lenge må vi vente før vi får vite hvilken høytalerprodusent som også lager forsterkere?
Chario? (vill gjetting :)
Ellers var det noen artige og spesielle høytalere avbildet litt lenger oppe!
Hmm...har jeg sagt høytalerprodusent da......?kjoenik skrev:Hvor lenge må vi vente før vi får vite hvilken høytalerprodusent som også lager forsterkere?
Chario? (vill gjetting :)
Ellers var det noen artige og spesielle høytalere avbildet litt lenger oppe!
Nix, de holder visst til i Milano.aloz skrev:Audio Analogue ?