Cappuccino skrev:
Rotekroken skrev:
Som ihugga WW entusiast, så skulle jeg kanskje ikke snakka så stygt om spadene som de bruker, men fytti rakkern for noe shit.!
Skammelig dårlig de termineringene de bruker på ganske så dyre høyttaler kabler.!
For meg høres det ut som om du snakker om ikke-original vare. Har hatt flere ulike WW høyttaler kabler opp igjennom årene, alle med spader. Har aldri erfart noe problem med verken kvaliteten på selve spadene eller arbeidet/termineringen.
Det var nok originalvare serru, beklageligvis :-[
På en måte er det litt synd at jeg ikke tok bilder av elendigheten, men tanken var å spare offentligheten for det jeg så på mine 3 år gamle kabler..
Etter gjentatte gangers bruk så var spadene mer sorte enn sølv, pusset med sandpapir og fikk vekk der verste, men de var så harde at de ikke satt godt i mine terminaler, derfor klippet jeg bort spadene..
Det som jeg så der, det var sterkt angrepet av oksydering.!
Tor på Lyric var ikke helt ukjent med dette, men det har ingen ting å si på lyden siden det bare er på utsiden, men hadde det gått noen år til så vet vi jo hva som kunne ha skjedd..
Sett fra mine øyne og ører, så er uterminert det aller beste, da slipper man ett ledd som kan være lydforringende, den fysiske koblingen blir mye bedre om vi snakker om mange tynne ledere
Etter der så kommer gode bananer som sitter veldig godt i terminaler, men bananer kan også være en liten felle om de ikke sitter godt..
Nederst på min liste er spader..
Enda verre er det med harde spader, de er jo bortimot umulig å få skrudd til på normalt vis, på normale terminaler..
Ikke så heldig med rørforsterker og høyttaler kabler som ramler av :-[
Loddingen og jobben som WW gjør er utrolig bra og kanskje best i klassen.!?!
Har også WW Atlantis III med bananer som ikke sitter så veldig bra i terminaler, men det funker greit nok..
Alderen tærer jo litt på en del bananer, de er ikke like spenstige etter noen års bruk..
Jeg lar ingen slike bagateller som termineringer ta knekken på meg, koster heller på meg andre bananer så jeg beholder den gode musikken som strømmer ut av WW kablene ;D
Kjell