Diverse Opp/nedgradering etter uønska besøk...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Surrehue

    Fersking
    Ble medlem
    29.01.2024
    Innlegg
    4
    Antall liker
    5
    Sted
    Rogaland
    Var en av disse som var såpass heldig å fikk en rotenisse å 5 på besøk rett før hjul å sitter da å vurderer hva jeg kunne tenkt meg når forsikringa er ferdi med sin jobb...
    Hadde B&W 803 D3 oppsatt som hadde hver sin Nad M22.2 brokobla som ga 900W til høytalerene via en Nad C658...
    Dette blei stjelt, så nå sitter jeg igjen med Dali 104 som drives av en Nad C350 og 210 proson subber.
    Planen er å oppdatere Dali med DXT diskant å nye delefilter å kaanskje fore de med no rørwatt O:)
    Prøvte jo selfølgeli Dali 104 med Nad M22.2 mens jeg venta på fiks i delefilteret på ene høytaleren å det funka jo veeldi bra,men ikke i nærheten av 803...
    Forsvant OG en Rotel RA 1412 forsterker fra 1976-77 som har mer affeksjonsverdi enn ALT det andre...
     

    Vedlegg

    rellingsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2014
    Innlegg
    357
    Antall liker
    232
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Leit å lese om innbrudd :/ Både amper og HTT har vel serie nr. du burde lagt ut, om di evt dukker opp til salgs...
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.477
    Antall liker
    84.261
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Feks her, Facebook osv.
     

    rellingsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2014
    Innlegg
    357
    Antall liker
    232
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Hvor evt legge ut slikt?
    Her er en god plass å begynne.

    Ville også gitt beskjed til HiFi-klubben, mtp på garanti/reparasjon.
    Hadde nok også gitt beskjed direkte til NAD, og B&W, bare for å ha gjort det. Spørs om det hjelper så mye, men JEG hadde ihvertfall gjort det.

    Begge tilfeller beror at du kan dokumentere at du er riktig eier av serie-numrene, og at forholdet er politianmeldt.
     

    Surrehue

    Fersking
    Ble medlem
    29.01.2024
    Innlegg
    4
    Antall liker
    5
    Sted
    Rogaland
    Da blei d hvist handel fo å prøve no "nytt"... Så da blei d no dipole saker med 4 stk Seas L26ROY 10" som basser å no stuk :-*
    Så da skal Linkwitz lx521 prøves ut å se hvordan det hørres ut... Følger med MiniDSP 4x10 å forsterkere til alt O:)
    Holder på å ringe rundt å sende mail med serienr å slikt å ska bare være HEELT sikker at INGEN kan ha no bruk for serienr når de bli lagt ut evt...
    Sitter jo på orginalkvitteringer å slikt, så bare vente til ALT er i boks av slikt så legges nok nr å slikt ut her å andre plasser :-*
     

    Vedlegg

    666

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2013
    Innlegg
    2.511
    Antall liker
    6.121
    Torget vurderinger
    14
    Det der har jeg trua på.
    Gratulerer
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.779
    Antall liker
    21.672
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    LX521 ja. Nydelig og grattis. Det er de eneste høyttalerne jeg kunne tenkt meg om jeg ikke hadde de jeg har.
     
    • Liker
    Reaksjoner: 666
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn