Oppbevaring av 7" / vinylsingler

Tjottolf

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.03.2007
Antall liker
58
Hei!

Det her har sikkert blitt tatt opp her noen ganger før, men jeg klarte ikke å søke meg fram til noe svar så da starter jeg en ny tråd..
Begynner å få litt plagsomt mye 7" vinylsingler og irriterer meg veldig over at jeg ikke har noen skikkelig måte å oppbevare de på.. Lurte på om noen har noe billig å anbefale? Har f.eks ikea noen bokser som passer godt til 7"? Gjerne noe som har lokk så det hindrer støv.. og gjerne noe med stive nok kanter til at det kan stables.. men alle tips mottas med takk! Og så må det jo selvfølgelig være noe som ikke er så på kanten trangt at cover og i verste fall platene bøyes eller settes i spenn under oppbevaringen..

Tjottolf

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.03.2007
Antall liker
58
Takk for tipset! Pløyde meg gjennom hele den laaange tråden hans og så i alle fall bilde av noe som så velegnet ut, men fant ikke ut av hva det var.. sender han en pm jeg.. Men er redd det er noe som er bestillt fra utlandet og koster en del.. har ikke så mange plater som han for å si det mildt så hadde håpet at det er noe som er enkelt å skaffe f.eks. på ikea ellerno.. Tar forsatt gjerne imot tips! Regner med mange andre sitter på en del 7" og har noen fikse løsninger for oppbevaring av de? Jeg har selv et sted mellom 300 og 400 tror jeg.

Tjottolf

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.03.2007
Antall liker
58
takk! der hadde de mye spennende og praktisk!

Topp Bunn