Anbefaler på det sterkeste å bytte lyttene. Min amp ble helt stille på tomgang da jeg byttet disse, jeg hadde litt brum tidligere.bambadoo skrev:Jeg byttet til Elna Cerafine 10000uf/63v. Exact samme verdi og størrelse på boksene som de ITT lyttene som stod der fra før. Det låt veldig bra.
Men så lenge de låter bra så hadde jeg beholdt de lyttene som er der. De så fine ut på bildet du ga.
Mine lytter er 12000uf/80v og noe mindre i fysisk størrelse enn de originale. De kan støpes fast i de originale holderne med silikon.
Min amp har ingen av de negative egenskapene du her beskriver. En ny totaloppgradering fra www.quad405.com kunne helt sikkert gjort seg, for 405 er en kvalitetsamp som skal synge når den er i form Sikker på at pre'en din matcher Quad? Jeg var innom mange pre'er (DP, EC, Rotel, Vincent) før jeg fant den rette, en DIY-rørpre.monoborealis skrev:Det låter fint, men ikke så fint som jeg forestilte meg det ville.. Litt tørre, mangler litt 'juice', og litt 'skrikete' i diskanten av og til... Vanskelig å finne ord for forskjellige lydbilder!