OPPO´s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.692

Idar E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.12.2018
    Antall liker
    1.413
    Sted
    Fræna
    Torget vurderinger
    2
    Har jo vært gode venner med min BDP 105 siden 2012, så kanskje på tide å melde seg inn? :)

Ingen komponent har vært så mye brukt hos meg som denne spilleren. Har brukt den som DAC og avspiller fra HDD / USB, nettverk og alle disk formatene den støtter. Byttet nylig tilbake fra en Topping D90 DAC til 105'en igjen, og vil si at den står seg godt.

Spilleren blir 13 år i år, og det ser ut til at den begynner å opponere mot meg (ahaha)
    NO DISC står det nå, uansett hva jeg mater den. Noen som vet om Oppo har en "offisiell" leverendør/reparatør her i landet?

Vet at i USA, så utfører de enda reparasjoner med originaldeler for en billig penge, men uaktuelt å sende den over dammen selvfølgelig.
    Hvis noen leser dette, og vet noe om hvor den kan eventuelt sendes for repp - rop ut! :11

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.361
    Torget vurderinger
    96
    Kjøpte en Oppo 105 på brukten for en tid tilbake.
    Gikk fra en 95.
    En fantastisk anvendelig og god spiller. Jeg hadde planlagt å bestille og innstallere en jailbreak firmware. Men til min store og svært gledelige overraskelse så hadde den det fra før! Helt nydelig, den spiller alt av backups, -R plater, ISO etc. Og den gjør det med svært lite bugs. Den aksepterte også en smart TV boks på HDMI inn, helt knirkefritt. Hva gjør jeg den dagen den ryker...
    Mulig jeg må kjøpe en å ha i reserve.

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.361
    Torget vurderinger
    96
    Har jo vært gode venner med min BDP 105 siden 2012, så kanskje på tide å melde seg inn? :)

Ingen komponent har vært så mye brukt hos meg som denne spilleren. Har brukt den som DAC og avspiller fra HDD / USB, nettverk og alle disk formatene den støtter. Byttet nylig tilbake fra en Topping D90 DAC til 105'en igjen, og vil si at den står seg godt.

Spilleren blir 13 år i år, og det ser ut til at den begynner å opponere mot meg (ahaha)
    NO DISC står det nå, uansett hva jeg mater den. Noen som vet om Oppo har en "offisiell" leverendør/reparatør her i landet?

Vet at i USA, så utfører de enda reparasjoner med originaldeler for en billig penge, men uaktuelt å sende den over dammen selvfølgelig.
    Hvis noen leser dette, og vet noe om hvor den kan eventuelt sendes for repp - rop ut! :11
    Bytte Blu-ray drev, eller bare laseren?
    Hva skjer om du spiller av materiale fra harddisk? Dette er det sikkert flere i Norge som kan gjøre, uten at jeg har konkret tips i farta.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn