Digitale avspillere OPPO brukere som har kjøpt fra utlandet?

Newton

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2005
Antall liker
170
Lurte på om det var noen som hadde kjøpt Oppo spillere fra utlandet og evt hvilke erfaringer har man gjort?
Kjøpt fra USA? Hvordan funker denne firmwaren her hjemme?
Kjøpt fra Europa? Ferdig cracket da evt eller har du gjort det selv?
Hvor kjøper man sone fri kitet evt da (kjenner til det Danske kitet, men er dette det eneste)?
PM meg hvis slik info ikke får postes her oppe.

Ser forøvrig at den ene Cambridge DVD spilleren har samme bilde chip, men deres egen DAC for analog utgangen til 1/2 prisen av det Oppo selges for her på berget. Noen som har sammenlignet?

Ja, jeg er klar over at garanti ved kjøp fra utlandet ikke gjelder samt resten av propagandaen, så disse tingene er ikke hva jeg trenger info om.

N

BraveSirEdmund

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2008
Antall liker
129
Eg ser få problemer med å kjøpe fra utlandet. Kjøpte meg oppo-spiller fra norsk butikk, som også skulle være sonefri og greier. Den spiller ikkje alt av norske bluray-filmer likevel, så kunne likegodt kjøpt direkte fra utlandet. Kjøper mest mulig fra play.com som er raskt og billig likevel, og slipper da alle soneproblemer.

Newton

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2005
Antall liker
170
Jeg har VELDIG mange vanlige DVD plater, noen sone 1-så det er litt av greia. Hadde håpet å få byttet ut det jeg har (som er norsk kjøpt men sone velgbar mod-et) med en som tar både "blåroy" og mine gamle.

Hadde jeg fått tak i mod kit så hadde jeg ikke tenkt på det i 1 sekund...

Topp Bunn