Eg tenkte eg skulle leke meg litt med pappa sin Sølvsuper som bare står og henger her. Eg kobla mine Dynavoice F-6 til den og synt at bassen dominerte for mye etter eg endelig hadde fått FM knappen til å holde seg inne. Eg leste en plass at Sølvsuperen skal ha loudless som eg tenkte å deaktivere. Det kan vere at rommet mitt er glad i lave frekvenser, men siden eg har ikkje prøvd med noen andre forsterkere der veit eg ikkje hvor mye eg kan skylde på Sølvsuperen,
AM velgeren har også låst seg fast, er det noen enkle løsninger på dette? (Eg kommer sikkert ikkje til å bruke AM delen så gidder ikkje å fikle for mye med den)
Her er en liten liste over ting eg kan gjere:
Eg trenger nok litt hjelp til dette siden eg ikkje klarer og få ut printplata engang :-[ og vis du har noen gode tips til oppgraderinger så si i fra!
AM velgeren har også låst seg fast, er det noen enkle løsninger på dette? (Eg kommer sikkert ikkje til å bruke AM delen så gidder ikkje å fikle for mye med den)
Her er en liten liste over ting eg kan gjere:
- Endre trafo fra 220V til 240V
- Bytte ut likeretterbro
- Få knappene til å holde seg inne!
- Fikse AM delen
- Skifte kondensatorer?
- Lakkere treplatene i pianolakk ;D
Eg trenger nok litt hjelp til dette siden eg ikkje klarer og få ut printplata engang :-[ og vis du har noen gode tips til oppgraderinger så si i fra!