for å si det sånn,prate dritt om andre liker jeg ikke,men jeg har kjøpt litt der på ohc....1.leveranse var ikke i tråd med tilbudet,manglet kabler...ventetid så det holdt...skulle få låne kabler,de jeg fikk tilbud om var noe helt annet enn det jeg hadde bestillt.
runde 2.....skulle ha et hifimøbel,ga opp til slutt...kjøpte tilsvarende et annet sted,tross god tilbudspris.
runde 3 selgern strekker seg langt,men jeg tviler på det jeg vil kjøpe (20k)...selger var flink til å følge opp,men jeg valgte en annen vare,hos en annen levrandør..greit nok det..vet ikke om jeg kjøper noe mer der,det er storforskjell på de som jobber der"min" selger er en hyggelig fyr....men har møtt noen der,som har stått opp med feil bein!
Nå har jeg hatt en jævlig kabelrunde her,levrandøren som er brukt heter fryd hifi,i Heggedal...først fikk jeg ett sett,ikke bra,ringer fryd,neivel Espen,da kommer jeg hjem til deg med noe annet....Selgern ringer på til avtalt tid...henda fulle av spaghetti,i godt humør,litt travel,og legger igjen kablene,uten å få med seg de andre,...reiser//jeg ringer:funka ikke dette heller,sånn og sånn//Javel,da får vi prøve noe annet da Espen//Selger dukker opp til avtalt tid i dag,henda fulle med 3 kabelsett i pakker,nytt fra grossist...litt travel,men smilende,tok med 3 alt.nå prøv disse...!Jeg prøver...og NÅ fant jeg en som gjør alt riktig i mitt oppsett!!!
Ringer selgern, i morra å bestiller rett lengde,fått bekrefetet at bestillingstiden lå på 3 uker,,,,krise tenker jeg...men neida,du får selvfølgelig låne de som er 2 meter for lange til dine ankommer ;D ;Dnå kaN JEG spille på en kabel som virker bra,og lene meg tilbake til de noe mer estestik rette lengder ankommer fedrelandet...for en service av en enkeltmannsbedrift!!!
Nå er ikke kablen direkte billig,men jeg fikk en god deal,,,som vanlig der!!Selgern tar tlf.når jeg ringer,holder dialog dersom noe går i vasken,og kan virkelig oppføre seg.sånt setter i allefall jeg pris på!!!
Prøv
www.frydhifi.no
Det vil du nok ikke angre på,hva er bedre enn et hjemmebesøk av noen som virkelig kan hi-fi,og vil hjelpe til,jeg er ingen enkel kunde,for jeg kjøper ikke noe jeg ikke trives med,men når ting funker,ja da blir det handel,sånn som i dag...
Hilsen fornøyd FRYD kunde. ;D ;D