Oslo HiFi Show 2025 - inntrykk frå tre Audiophile herrer. Del 1 - Stig Arne sine inntrykk.

OHS25-3 (1 of 238).jpg

Ei utstilling skal ikkje berre vera å springa frå utstillar til utstillar som galningar med fotoapparat og notatblokk. Me har og eit liv å leva, folk å treffa. Pauser, eta og drikka, treffa fleire, folk me ikkje har sett på fleire år. Utstillarar er mennesker, ikkje berre hifi. Det skal vera hyggeleg. Difor fokuserer eg på dette i år.

“Fyrespelet” står det over ei dør på Osasalen I Voss, Ole Bull-akademiet. Fyrespel er godt gamalt norsk for det som I dag ofte vert kalla vorspiel (tysk), eller berre vors. Verbet vert “å vorse”. Det har eg høyrt ungdomar seia. For ein gongs skuld er det faktisk tysk som vert nytta, ikkje engelsk: Vorspiel og nachspiel. Det er I alle fall dei omgrepa me vaksne nyttar. Dei kan å laga øl, tyskarane; difor. Kva det evt. Heiter på engelsk, anar eg ikkje.

Grunnen til denne lange innleiinga er at me gutane brukar å ha eit førespel fredagen før/når me er på messe. Denne gongen vart det I form av ein demonstrasjon av ein jubileumsmodell frå Klipsch på Oslo HIFI Center, og ein “shoot-out” av tre par høgtalarar heima hjå Karl Erik, med høveleg drikke. Elles er det ikkje førespel, berre arbeid. Sidan det er helg, er det siste utelukka.

Klipsch Jubilee
Om denne kan du lesa på Oslo hi-fi Center sine sider. Lat meg berre notera at to tolvtommars bassar stråler ut bak grillane på kvar si side av fronten, gjennom ein kombinasjon av horn- og bassrefleksopningar. I toppkabinettet stråler ein mellomtone-diskantkombinasjon ut gjennom eit stort horn. Fasongen på høgtalaren (eg måtte bak for å sjekka) er ein kombinasjon av modellen Klipschorn sin trekantfasong for hjørnemontering, og La Scala si flate bakside for plassering langs vegg. Jubilee har og skrånande sider, men eit flatt parti bakst, slik at dei kan brukast I begge situasjonar utan at det ser rart ut.

Høgtalarane er utruleg flotte men ruvande, eg ville plassert dei parallelt med bakveggen slik som på bilda frå Hificenteret; det ser ikkje pent ut når slike svære møblar står på skrå. Det vil og – etter mi meining – låte best slik. Dynamikken var skremmande. Muligens vil Arve eller Karl Erik skriva meir om dette. Eller begge.

Geir Tømmervik var guiden vår, og me hadde ein hyggeleg prat saman etter lytteøkta. Han og Karl Erik hadde ein lengre prat om hifi-en si stordomstid I Trondheim I gamle dagar, då Karl Erik studerte der. Han leikar med planane om å skriva litt om dette.

Les heile messerapporten til Stig Arne i Audiophile.no

IMG_5462.jpg

Kommentarer

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.562
Torget vurderinger
34
Jan Olav Braaten er ikke fra Mala Audio. Det er flere år siden Braaten og Mala gikk hver til sitt. Braaten driver AnalogLab.

Audiophile.no

Bransjemedlem
Ble medlem
02.06.2020
Antall liker
1.260
Torget vurderinger
0
Jan Olav Braaten er ikke fra Mala Audio. Det er flere år siden Braaten og Mala gikk hver til sitt. Braaten driver AnalogLab.
Takk for kommentar, Roy Ervin. Men det avsnittet der det feilaktig ble sagt noe om Jan Erik Braathen i forbindelse med Mala Audio mener jeg at jeg fjernet i går kveld. Er det noe jeg overser her?

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.260
Link til alle artikler
477
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Attende til start – Stig Arne si dagbok februar 2025

Attende til start – Stig Arne si dagbok februar 2025

• 0
Av og til gjer ein feil som er so elementære at det ikkje er til å tru. Eg vert flau. Ein skulle tru eg var ein røynd audiofil. Og det er eg vel forsovidt og, dette har vore hobbyen min i 50 år...
Fortsett
Audiophile.no
Oslo HiFi Show 2025 – inntrykk fra tre Audiophile herrer. Del 3 – Karl Erik sine inntrykk.

Oslo HiFi Show 2025 – inntrykk fra tre Audiophile herrer. Del 3 – Karl Erik sine inntrykk.

• 3
Tredje og siste messerapport fra forrige helg sin HiFi-messe fokuserer litt mer på de musikalske inntrykkene, men det betyr ikke at jeg på noen som helst måte kommer til å forsøke å skyve...
Fortsett
Audiophile.no
Oslo HiFi Show 2025 - inntrykk frå tre Audiophile herrar. Del 2 – Arve sine inntrykk

Oslo HiFi Show 2025 - inntrykk frå tre Audiophile herrar. Del 2 – Arve sine inntrykk

• 5
Det var to trekk ved denne messa som bør nemnast. Det eine er bass. Så å seie alle utstillarar hadde lagt mykje arbeid i å få bassen djup og godt artikulert, både dei med store og små høgtalarar...
Fortsett
Audiophile.no
HD 550 – Ny modell i nedre mellomklasse fra Sennheiser

HD 550 – Ny modell i nedre mellomklasse fra Sennheiser

• 0
Hodetelefonveteranen Sennheiser lanserer en ny modell i 500-serien. HD 550 markedsføres som å være en modell for audiofile, og det taler til oss… Det er bare en drøy måned siden den forrige nye...
Fortsett
Audiophile.no
STIG SINE PLATER: Tromsø Big Band - 69° 39′ North.

STIG SINE PLATER: Tromsø Big Band - 69° 39′ North.

• 0
20 år gamle TBB har gjeve ut si andre plate i 2024, 69° 39′ North. Frå før har dei "In Traffic" frå 2011 på samvitet. Den har eg ikkje lytta til endå. Vent litt. I 2017 gav dei i samarbeid med...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING 1125 – kupp på oppløpssiden

PLATESMAKING 1125 – kupp på oppløpssiden

• 0
I denne helgens platesmaking skjedde noe tilsvarende til det som skjedde forrige helg. Jeg hadde i nesten en hel uke bestemt meg for at det var Paavo Järvi sin fantastiske Mahler-tolking som...
Fortsett
Topp Bunn