Kan være noe galt, men litt avhengig kanskje; mye humle og høy alkoholprosent vil jo sette litt smak også ...Vis vedlegget 353626
Litt dårlig bilde. Sitter og smaker på en Sigtuna DIPA. Litt usikker på denne, altså. Kan hende noe er galt, da jeg synes jeg kjenner en metallisk smak.
Jepp, har tenkt tanken selv. Dog, kjente mye av den samme metalliske smaken etter et mislykket IPA-hjemmebrygg. Skal ikke si noe sikkert, men den var i alle fall ikke helt min type. Har igjen tre andre Sigtuna-flasker, de må vel prøves de og. I kveld har det gått i litt forskjellig, vi har avsluttet kvelden med CAP sin Shot in the Dark, Nøgne Ø APA og Nøgne Ø Hvit Jul. Mye godt!Kan være noe galt, men litt avhengig kanskje; mye humle og høy alkoholprosent vil jo sette litt smak også ...Vis vedlegget 353626
Litt dårlig bilde. Sitter og smaker på en Sigtuna DIPA. Litt usikker på denne, altså. Kan hende noe er galt, da jeg synes jeg kjenner en metallisk smak.
Til dagens taco fant jeg fram noe som har ligget i kjøleskapet i snart et år.
Kjøpte i Sverige i fjor ( 2014 ) høst. Å du dyre dævel så godt det var!!
Vis vedlegget 354107
Dette var et meget spesielt men akk så utrolig godt øl!
Det har gått 2 flasker så langt men det er en "viss mulighet" for at de får selskap av en eller to til! Frågan er bare om jeg burde vente med dem til julen? jeg har 4-5 igjen og disse lages det ikke flere av....................??
Gledelig.
ISA'n virket jeg veldig fristende da ... Hvis Iberia Snail Ale blir skikkelig populær så er jo det to fluer i en smekk; godt øl og mindre snegler ...Tidvis treffende parodi av ølhipstere fra Mellom Bakkar og Berg.
Du handler i Sverige? Her hjemme koster de jo heroin!Jeg serverte meg selv en Innis & Gunn Irish whisky finished lagret stout.
Det er den beste Innis jeg har smakt, liker de andre også men mest for de er så rimelige..
Rum finish er heller ikke gal men irish whisky cask stout er toppers..
Blir noen fler øl i påsken, og kjøper sikkert en innis til om jeg rekker før harrykrisen...