gismo
Æresmedlem
Kos dæ
gismo
Kos dæ
Kaffedrinkar?
Nei. Oppdaterte teksten, da jeg glemte å skrive om det. Les en gang tilTakk for at dere deler begge to.
Fint oppsett. Jeg har aldri hørt Piega annet enn i butikken hos Duet, men andre og større modeller. Utfra det lille inntrykket jeg har, så fikk jeg en aning om at de var litt kilne på matching. Det låt ganske slankt på Duet.
Ble det bare spilt digitalt der hjemme?
Coax serien som består av tre modeller (jeg har mellomste mod.) opplever jeg ikke som veldig vanskelig, men de liker strømsterke forsterkere. Har hørt de på Naim, Densen, Gryphon, Bryston, Ayon (Rør) og ikke minst Solution Den største Coaxen (711) trenger endel rom/plass for å yte godt.Jeg har aldri hørt Piega annet enn i butikken hos Duet, men andre og større modeller. Utfra det lille inntrykket jeg har, så fikk jeg en aning om at de var litt kilne på matching. Det låt ganske slankt på Duet.
Planlegger du en tur innom Tigerstaden @bluesbreaker og gir meg en mld. litt på forhånd så kan det jo hende vi kan klare å få til en lyttGryphon er det god strømforsyning i, og det er nok en god match.
Hadde vært morsomt å høre Piega i hjemmemiljø.
Mange muligheter for lytterunder, sykkelturer og øl fremover RogerVeldig enig med Atle ang lyden hos Ronny egentlig hørt allt for lite til hans anlegg også! Men vi har hatt mye tid til sammen på sykkeln og han er en alle tiders kille
Det har jeg selvsagt lyst til, så det blir notert bak øret. Takk for innbydelsen.Planlegger du en tur innom Tigerstaden @bluesbreaker og gir meg en mld. litt på forhånd så kan det jo hende vi kan klare å få til en lytt
Gjerne det Atle, hvis @bluesbreaker vil ta imot to storby karerVi kan reise sammen, @ou812rh
Takk for tips.^ Den må rett og slett kjøpes
He he, ja hun blir nok litt høy på pæra hvis hun blir intervjuet av Landevei Jeg har vel ca samme antall kilometer som henne i året, men det er endel menn i lycra som er mye mer ivrig i tjenesten en meg Må slutte å bruke så mye tid foran anlegget og slutte å drikke øl og whisky Høres ut som et kjedelig liv SkålAntingen holder du tyst om dette til din kjære eller også må du begynne sykle en god del mere i året
Hvem sykler lengst og mest i Norge? - Racer - Terrengsykkelforumet
Du kan begynne med og sykle opp hit og hente Waiting for Columbus
Det är ju dubbel-lp så låt honom cykla två vändor.Antingen holder du tyst om dette til din kjære eller også må du begynne sykle en god del mere i året
Hvem sykler lengst og mest i Norge? - Racer - Terrengsykkelforumet
Du kan begynne med og sykle opp hit og hente Waiting for Columbus
Vis vedlegget 783174
Næææhhhhh, gi han en dobbelt-øl i stedetDet är ju dubbel-lp så låt honom cykla två vändor.
Självklart två LP två öl.Næææhhhhh, gi han en dobbelt-øl i stedet
Helt enig Blusern, et fantastisk album men dette albumet er også meget braKeb Mo har flere gode og vellydende album.
Et av de beste synes jeg er "Just like you."
Bonnie Raitt og Jackson Brownie er å høre som gjesteartister. Opprinnelig kom den kun på CD. Finnes nå i OK utgave på Music on Vinyl.
Jeg har begge albumene det henvises til @bluesbreaker og @motoren , men bare digitalt Har dette rosa live albumet på vinyl daKeb Mo har flere gode og vellydende album.
Et av de beste synes jeg er "Just like you."
Bonnie Raitt og Jackson Brownie er å høre som gjesteartister. Opprinnelig kom den kun på CD. Finnes nå i OK utgave på Music on Vinyl.
Så därJeg har begge albumene det henvises til @bluesbreaker og @motoren , men bare digitalt Har dette rosa live albumet på vinyl da
Vis vedlegget 783641
Ja det var det, men de er long gone Tror det kun var 2-3 igjen av de sorte med signaturer når jeg var innom før lunch i dag. Den gule får du uten signaturer daKult!
Var noen av de der på gul vinyl også?