Ja det er enda godt jeg har litt å slukke tristheten medSå jo nitrist ut det der
Kan trygt anbefales Et meget god hyllest til en flott artist og låtskriver.Se det ja der var kvelden sikret og det albumet må jeg få kjøpt Ha en riktig fin helg
mvh
Er albumet bra lydmessig? Kjenner på at dette må snart hjemKan trygt anbefales Et meget god hyllest til en flott artist og låtskriver.
Lyden står helt klart til godkjent, men har ikke hatt til til kritisk lytting enda!Er albumet bra lydmessig? Kjenner på at dette må snart hjem
Ha en fin lørdag Mr
mvh
Tror ikke du må like Dylan for å få sansen for denne! Hun har covret Dylan sin konsert fra Manchester Free Trade Hall fra A-Å. Det litt morsomme er at Dylan sin konsert ikke var tatt opp i Royal Albert Hall, men gitt ut som en live fra Royal Albert HallHar ikke sansen for Dylan men han har jo skrevet mye bra så denne må nok sjekkes ut
Ha en fin kveld
mvh
Hei,I går kveld var jeg med på å avholde et lite whisky foredrag med tilhørende flight på jobben. Det var i alt 17 medarbeidere som meldte seg på og endel hadde ikke noen forhold til whisky, men var nyskjerrig, og noen som er godt inne i whisky verden. Vi skjønte ganske raskt at vi ikke hadde nok whisky glass så div. glass ble tatt i bruk (85 glass). Selve flighten var en blindtest hvor en skulle matche whiskyene til navn ved hjelp av lukt og smaks beskrivelser. Ingen bombe at hun som vant var helt newbie til whisky
Vis vedlegget 972799
Litt redusert i dag, men fint å våkne opp å gå på posten å hente en fersk plate Endelig DMB, On These Crowded Streets på vinyl. En av mine favoritt band og mitt favoritt album av deres utgivelser
Vis vedlegget 972804
Helt enig at de er et råbra live band Skal se de for tredje gang i april neste år i Oslo Spektrum Har noen live album og de er alle bra. Av studio albumene så er disse fire de jeg liker best:Hei,
så kult at du la ut et bilde av den Dave Matthews band skiva. Skal jammen meg sette på den nå.
Hadde mange flotte opplevelser foran anlegget i gamle dager, med liveskivene fra nevnte band. Makan til energi og intensitet live er det ikke mange som har. Skjønner du har et godt forhold til bandet, sjøl har jeg vel ikke noen favorittskiver, men det svinger nå bra fra den du legger ut her.
mvh,
Wow, det er det jeg kaller ltd. edition, 1 av 1 eksemplarer Skjønner godt at den har en spesiell plass i samlingenHär är mitt exemplar av Under the table and dreaming. En CD jag håller extra kär. Fick den av en väninna till födelsedagen i 2001. I stället för att köpa ett nytt exemplar har hon först bränt en kopia och så målat hela coveret i akvarell på ordentligt papper. Vem gör sånt i dag?
Vis vedlegget 976023
Flott bilde av et nydelig oppsettTakk for hyggelig førjuls lyttekveld @ou812rh
En matbit og leskende drikke med god musikk fra anlegget Det spiller godt i alle format.
Vis vedlegget 978133
Takk det samme @sandecker Dine kommentarer om lyden i forhold til forrige gang du var på besøk var helt i samsvar med min egen oppfattelse Nå skal herren i huset selv sitte litt i sweetspotTakk for hyggelig førjuls lyttekveld @ou812rh
En matbit og leskende drikke med god musikk fra anlegget Det spiller godt i alle format.
he he, ikke meningen å sette noen i dårlig lys God julFryktelig unødvendig med all den jævla syklingen syns jeg... setter oss andre hifi tjukkasser i veldig dårlig lys..
God jul