AmarørerVi drakk oss en nydelig frokost ja, så var`e lunsch, å sååhhhh var`eeee rhhettt ih shhheng....
"Sugar in the morning"
Amarører som rører ser ut som en trivelig kveld
En hyggelig kveld med akkurat passe mengde whisky, tror jeg De to beste jeg drakk var Arran 25 og Tobermory 17. Hun på Arran var litt i overkant raus med skjenkingen så jeg fikk nærmere 8cl i glasset. Jeg sa at nå var du veldig raus og hun svarte, ups, jeg er så dårlig på å helle, men ikke si det til noenAmarører som rører ser ut som en trivelig kveld
Soulution står høyt på ønskelista her også, men om jeg noen gang får råd til en så blir det nok 331 integrertSoulution 7-serie er mitt drømmeforsterkeri!
Beste demo jeg har hatt er med Soulution 710 og 720 på Piega Master One
3-og 5 serien er ikke feil heller, vært heldig med at Duet Bergen har hatt dem inne regelmessig!
Er nok det eller så har nok make up hjulpet godt til når bilde er tatt. Trist at han ikke kan spille mer, men det er vel kanskje derfor han har mye tid til å lytte til musikkLurer på om det der er et ganske gammelt bilde (?)
Han fikk i 2018 slag som gjorde han delvis lam i venstre side.
Han forsøkte å spille litt med kun høyre armen, men innså at det ikke gikk...
Er redd jeg må gjøre mer en bare å ønske meg hardt nok Husker jeg som guttunge satt på do og ønsket meg av hele mitt hjerte en bilbane. Fikk faktisk det etter et halvt år så nå går jeg å setter meg på doDet er jo bare å ønske seg det Hart nok, så går ønske opp for snille gutter vet du. Så må du ha en strålende fin helg sammen med din kjære å god musikk.
Mvh
Takk det samme Frank, men det blir ikke noe godt i glasset før i morgenHa en riktig fin helg R Bare å fylle opp glasset og finne frem noe vinyl
mvh
Kanskje ikke helt umulig dette:Er redd jeg må gjøre mer en bare å ønske meg hardt nok Husker jeg som guttunge satt på do og ønsket meg av hele mitt hjerte en bilbane. Fikk faktisk det etter et halvt år så nå går jeg å setter meg på do
Se der ja! Jeg har også sett et par brukte på det norske bruktmarkedet for en tid siden og det til enda lavere pris. Vi får se hva fremtiden vil vise, men nå så er jeg en glad Gryphon mannKanskje ikke helt umulig dette:
Soulution Audio 330 INT Vollverstärker mit DAC Modul (2010639586) | Gebrauchtgerät | Transistor-Vollverstärker | Angebot auf audio-markt.de
Angeboten wird „330 INT Vollverstärker mit DAC Modul“ von Soulution Audio als Gebrauchtgerät aus der Kategorie „Transistor-Vollverstärker“ bei audio-markt.de - dem Online-Marktplatz für High-End. Das Inserat mit der Nummer 2010639586 endet am 28.12.2024 um 06:03 Uhr.www.audio-markt.de
Send meg en PM så skal vi se om vi får ordnet detTegn meg på besøkslista