Titanram?Johnsen, Truls til fornavn, bygger langtursykkel til totte. Dette er slik rammene ser ut underveis i byggingen.
Vis vedlegget 488063 Vis vedlegget 488064 Vis vedlegget 488065
Titanram?Johnsen, Truls til fornavn, bygger langtursykkel til totte. Dette er slik rammene ser ut underveis i byggingen.
Vis vedlegget 488063 Vis vedlegget 488064 Vis vedlegget 488065
Amerikansk stål produsent ?Meget flott arbeide men hva i alle dager er Columbus stål ?
Det kan passe fint de ukene jeg har fri, i Mai når det blir snøfritt på denne kanten er det fint og ta noen turer i Skedsmo omegn opp runt Gardemoen og se på flyFin i benen idag, men ont i bakdelen, så nej idag frister det lite. Målet blir å få kört mer på dagtid på vardagar när jag har fri. Sånn mellan kl.09-14. Det borde jag klara!
Idag satt det 23 mm ja, men sist helg körde jag på Zombys 4 season 28 mm. Han har gjort klar en handlelista till mig (inklusive 4 season) så snart kör jag om er allihop.. Med komfortSitter vel fortsatt de Continental 23mm jag hade på Storch'n? Isf byt til 25mm for bedre komfort crosswind![]()
Köp en startplats til Siljan Runt!Idag satt det 23 mm ja, men sist helg körde jag på Zombys 4 season 28 mm. Han har gjort klar en handlelista till mig (inklusive 4 season) så snart kör jag om er allihop.. Med komfortSitter vel fortsatt de Continental 23mm jag hade på Storch'n? Isf byt til 25mm for bedre komfort crosswind![]()
![]()
Krockar med mina föräldrars 70-årsfirande, dessverre.Köp en startplats til Siljan Runt!Idag satt det 23 mm ja, men sist helg körde jag på Zombys 4 season 28 mm. Han har gjort klar en handlelista till mig (inklusive 4 season) så snart kör jag om er allihop.. Med komfortSitter vel fortsatt de Continental 23mm jag hade på Storch'n? Isf byt til 25mm for bedre komfort crosswind![]()
![]()
![]()