Figge
Generalkonsul OVK i Svealand
Titanram?Johnsen, Truls til fornavn, bygger langtursykkel til totte. Dette er slik rammene ser ut underveis i byggingen.
Vis vedlegget 488063 Vis vedlegget 488064 Vis vedlegget 488065
Titanram?Johnsen, Truls til fornavn, bygger langtursykkel til totte. Dette er slik rammene ser ut underveis i byggingen.
Vis vedlegget 488063 Vis vedlegget 488064 Vis vedlegget 488065
Amerikansk stål produsent ?Meget flott arbeide men hva i alle dager er Columbus stål ?
Det kan passe fint de ukene jeg har fri, i Mai når det blir snøfritt på denne kanten er det fint og ta noen turer i Skedsmo omegn opp runt Gardemoen og se på flyFin i benen idag, men ont i bakdelen, så nej idag frister det lite. Målet blir å få kört mer på dagtid på vardagar när jag har fri. Sånn mellan kl.09-14. Det borde jag klara!
Idag satt det 23 mm ja, men sist helg körde jag på Zombys 4 season 28 mm. Han har gjort klar en handlelista till mig (inklusive 4 season) så snart kör jag om er allihop.. Med komfortSitter vel fortsatt de Continental 23mm jag hade på Storch'n? Isf byt til 25mm for bedre komfort crosswind
Köp en startplats til Siljan Runt!Idag satt det 23 mm ja, men sist helg körde jag på Zombys 4 season 28 mm. Han har gjort klar en handlelista till mig (inklusive 4 season) så snart kör jag om er allihop.. Med komfortSitter vel fortsatt de Continental 23mm jag hade på Storch'n? Isf byt til 25mm for bedre komfort crosswind
Krockar med mina föräldrars 70-årsfirande, dessverre.Köp en startplats til Siljan Runt!Idag satt det 23 mm ja, men sist helg körde jag på Zombys 4 season 28 mm. Han har gjort klar en handlelista till mig (inklusive 4 season) så snart kör jag om er allihop.. Med komfortSitter vel fortsatt de Continental 23mm jag hade på Storch'n? Isf byt til 25mm for bedre komfort crosswind