OVK: Årsmøte og Julebord

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.102
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Årsmøtet og julebordet
    ble like vellykket og smakfullt som tidligere år
    HERLIG og takk for godt selskap!

Oppstart på Valka fra kl.16'ish med påfølgende Årsmøte mellom kl. 18:00 og 19:00 hvorpå kulinariske opplevelser, begerswingung og knallprat overtok kvelden og sene nattetimer? Håper at alle nå har kommet seg vel hjem og i egen seng. 🤭

For de som ikke fikk nok, kan det minnes om at verdenskjente Sturm und Drang spiller på Valka hver bidige onsdag på langtidskontrakt 🤪:LOL:

29.11.2024_Valka.jpg

PXL_20241129_183643981.RAW-01.MP.COVER.jpg

29.11.2024_Chinatown_Majorstua.jpg

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    110.184
    Torget vurderinger
    23
    Vel... De er observant, herr @Cash 63 - sjekk beskjeden min på det store bildet :rolleyes:

Ellers var det en herlig kveld. Maten var aldeles fantastisk, øl'et var ok (ble ihverfall borte) og tilløp til trivelige folk var det også. For å sitere den alltid muntre nyslåtte Il Duce av OVK - @habicht - ingen ting er viktigere enn sosialt samvær med gode og likesinnede venner!

habicht

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Antall liker
    3.566
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Som alltid en vakker og kunstnerisk foto fremstilling fra Grumpy av svært vellykket og hyggelig seanse.
    Til tross for diverse forsøk til oppvigleri ble møtet styrt med stø hånd av den alltid like trygge Bulter, bra med slike folk når røkla blir ustyrlige.
    Jeg vil samtidig takke for tilliten og skal gjøre mitt ytterste til å siker "a peaceful transfer of power"

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.102
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk Finn at jeg fikk være med. Greit å ha synlige bevis overfor kona når man reker gatelangs i byen på kveldstid :LOL:

Forøvrig er utkast til protokoll fra Årsmøtet 29/11 sendt ut på e-post.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    29.668
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Jøss det protokollet kom fort(y) og i åpningsbart format uten Enigma leser :rolleyes: morro att nye ansikt får være med og bidra fremover:)

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.425
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Så meget hyggelig ut! Var dessverre langt vekke!

Neste år!

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.741
    Takk for et strålende hyggelig julebord og årsmøte! Godt og høre at alle kom seg vel hjem. Fosse og jeg skled nedover hellinga fra trikken og var enige om at vi skulle hatt med oss annet enn pensko i den delen av løypa!

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.206
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Synd att jobb var i vägen för min del i år, men stort tack till en trygg och stabil gäng som genomförde årsmötet med bravur. :11

Börjar mista översikten över aktiva medlemmar. Finns det en uppdaterad medlemslista?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn