OVK - After München hos Mala Audio Analogsenteret

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Et opprinnerlig takk for et usedvanlig hyggelig "After München -treff" i regi av gjengen hos Mala Audio Analogssenteret - et veldig godt organisert event med gode opplevelser på løpende bånd. Det er ikke hver dag jeg storkoser meg som jeg gjorde i går kveld. -Om det skyldes de germanske pølsene fra grillen, de nybakte pretzel'ene, eller det gode tyske ølet og vinen er jammen ikke lett å si. -Påvirket ble jeg ihvertfall :LOL:

    IMG_20230610_131027.jpg


    Høydepunktene var mange, ikke minst alle verdensnyhetene som ble presentert fra deres beste side. Platespilleren fra Musical Fidelity var sogar så fersk at det var selveste prototypen som ble vist. Men, sjekk de terminalene Musical Fidelity's nye NU-VISTA 800.2 ...woahh!

    IMG_20230610_133001.jpg


    Det var knyttet stor spenning til Esoteric sin nye platespiller Grandioso T1 i anledning selskapets 35-års jubileum - et drivverk med silkemyk rotasjon skapt av et magnetisk driftshjul godt passet på av G1X Master Clock for å oppnå optimal synkronisering av stabil drift. Flere var nok innpå at det svakeste punktet på spilleren nok var armen. Men utrolig tøff var den - maskulin eleganse!

    IMG_20230610_132333.jpg


    Derimot en arm som har orden på rubinlagerene sine, er Reed. Den nye Reed 2B er intet unntak. Denne vil falle i smak hos de som ønsker en så enkel installasjon som mulig.

    IMG_20230610_133113.jpg


    Graham Phantom III var på plass, mens The Elite satt på Air Force I. Graham er igjen kapable til å levere nok armer til markedet.

    IMG_20230610_143533.jpg


    Marten Mingus Septet skuffet ingen - nuff said.
    IMG_20230610_133229.jpg


    Axxess er det nye budsjett-merket til Audio Group Denmark. Låt overbevisende, med display som noen av oss oldizzer kan sette pris på.
    IMG_20230610_133720.jpg


    Høyttalerne fra Popori fikk frem gliset til samtlige. Selv Ella smiler når hun hører seg selv. WR2 XL regelrett forsvant i rommet og øste ut kaskader med vellyd. Trøkk i bånn og krystallklar bris av stillehavsvind i toppen. Overraskende til de grader og man kan lett bli en fanboy av elektrostater med disse.

    IMG20230609215210.jpg


    Det var en stemning og atmosfære over hele eventet som var helt innertier.

    Vi ble fire fra OVK og tre fra OAS - noe som var altfor beskjedent. @EiK, @geto, @R.E.S. og undertegnede. Koselig var å treffe alle de andre som hadde kommet. -ingen nevnt, ingen glemt.

    Takk til Sveinung, Jan Olav, Jan, Steffen, Mads og Head of avdeling Sør; Glenn S.

    IMG20230609201415.jpg
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.646
    Sted
    Skien
    Et opprinnerlig takk for et usedvanlig hyggelig "After München -treff" i regi av gjengen hos Mala Audio Analogssenteret - et veldig godt organisert event med gode opplevelser på løpende bånd. Det er ikke hver dag jeg storkoser meg som jeg gjorde i går kveld. -Om det skyldes de germanske pølsene fra grillen, de nybakte pretzel'ene, eller det gode tyske ølet og vinen er jammen ikke lett å si. -Påvirket ble vi ihvertfall :LOL:

    Vis vedlegget 926983

    Høydepunktene var mange, ikke minst alle verdensnyhetene som ble presentert fra deres beste side. Platespilleren fra Musical Fidelity var sogar så fersk at det var selveste prototypen som ble vist. Men, sjekk de terminalene Musical Fidelity's nye NU-VISTA 800.2 ...woahh!

    Vis vedlegget 926984

    Det var knyttet stor spenning til Esoteric sin nye platespiller Grandioso T1 i anledning selskapets 35-års jubileum - et drivverk med silkemyk rotasjon skapt av et magnetisk driftshjul godt passet på av G1X Master Clock for å oppnå optimal synkronisering av stabil drift. Flere var nok innpå at det svakeste punktet på spilleren nok var armen. Men utrolig tøff var den - maskulin eleganse!

    Vis vedlegget 926986

    Derimot en arm som har orden på rubinlagerene sine, er Reed. Den nye Reed 2B er intet unntak. Denne vil falle i smak hos de som ønsker en så enkel installasjon som mulig.

    Vis vedlegget 926988

    Graham Phantom III var på plass, mens The Elite satt på Air Force I. Graham er igjen kapable til å levere nok armer til markedet.

    Vis vedlegget 926991

    Marten Mingus Septet skuffet ingen - nuff said.
    Vis vedlegget 926989

    Axxess er det nye budsjett-merket til Audio Group Denmark. Låt overbevisende, med display som noen av oss oldizzer kan sette pris på.
    Vis vedlegget 926993

    Høyttalerne fra Popori fikk frem gliset til samtlige. WR2 XL regelrett forsvant i rommet og øste ut kaskader med vellyd. Trøkk i bånn og krystallklar bris av stillehavsvind i toppen. Overraskende til de grader og man kan lett bli en fanboy av elektrostater med disse.

    Vis vedlegget 926994

    Det var en stemning og atmosfære over hele eventet som var helt innertier.

    Vi ble fire fra OVK og tre fra OAS - noe som var altfor beskjedent. @EiK, @geto, @R.E.S. og undertegnede. Koselig var å treffe alle de andre som hadde kommet. -ingen nevnt, ingen glemt.

    Takk til Sveinung, Jan Olav, Jan, Steffen, Mads og Head of avdeling Sør; Glenn S.
    En veldig hyggelig kveld med likesinnede.
    Flott initiativ fra Mala gjengen 🥂

    Mvh: Espen L
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn