OVK: ...bare en kosetråd om uviktige ting når det rabler litt.

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.386
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Hehe, jo jeg kunne sikkert hatt en Lyra jeg. Men jeg synes at pickuper over 60k må tåle mer enn 12 - 1500 timer. Valgene mine har delvis vært basert på "ytterpunkter". -Pickuper som jeg synes maxer 60, 70-tallspressinger. Det samme med jazz og moderne audiofile pressinger. Derfor en varm, treg og mellomtonebasert Benz og Kiseki på den ene fløyen til en superrask og ultradynamisk Bluelectric på den andre. Ville vært unødvendig og altfor jålete å hatt en god, dyr Lyra i tillegg da ;).

Sist redigert:

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Antall liker
1.603
Du hade vel egentlig 7st?:) Hade jeg visst du var så snurrig så hade jeg ikke latt deg kjøre igår:eek: Men det var en koselig tur iaf:) Og hvilken bøff de hade på Hamar!
Italiensk restaurant og greler, samt noen bingo kjerringer man nesten blev redd før:eek::p
Ikke prøv deg med 7 stk. sweedick! Det har da ikke rabla helt selvom jeg later som om?

Den Lillehammerturen hadde definitivt fortjent å komme i bokform. Det hadde vært uproblematisk å skrive 200 sider med humor over merkelige steder vi var innom. Norge på sitt aller beste ..."her dekker vi over den runde biffen med smeltet ost så dere ikke ser at det står Ecco på skosåla" :rolleyes: Jeezus help us!
Heisan
Som Hamarsing føler jeg at det er noe jeg må forklare for dere fisefine Oslo folk.
Ecco blir betraktet som et kvalitetsmerke her på Hedemarken....(hadde vært interessant med et navn på etablissementet:D)

Mvh
RBN

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.386
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Hehe, nettopp. Vi er skjønt ens om RBN, at noe seigere kvalitet enn Ecco på tallerken er vel ikke å oppdrive. Svensken kunne jo ratt ha fått ødelagt den påkostede, tannblekete tanngarden for evig tid. Det skulle ha tatt seg ut.
Det var helt tilfeldig (tror jeg) at Hamar ble spesielt rammet denne gangen. Ecco-såle på tallerken kan du oppleve å få overalt. Denne matpausen var bare en av flere hendelser som gjorde turen opp og ned til Lillehammer rik på uforglemmelige minner. Neste gang lover vi å gjøre bedre research i forkant. -Forvent en forespørsel ;).

Hilsen fisfint Oslofolk fra øvre østkant ...hehe.

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
31.328
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Hehe, nettopp. Vi er skjønt ens om RBN, at noe seigere kvalitet enn Ecco på tallerken er vel ikke å oppdrive. Svensken kunne jo ratt ha fått ødelagt den påkostede, tannblekete tanngarden for evig tid. Det skulle ha tatt seg ut.
Det var helt tilfeldig (tror jeg) at Hamar ble spesielt rammet denne gangen. Ecco-såle på tallerken kan du oppleve å få overalt. Denne matpausen var bare en av flere hendelser som gjorde turen opp og ned til Lillehammer rik på uforglemmelige minner. Neste gang lover vi å gjøre bedre research i forkant. -Forvent en forespørsel ;).

Hilsen fisfint Oslofolk fra øvre østkant ...hehe.
Salaten var ju mør og fin,med en nyans av brunt i kantene:D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.645
Torget vurderinger
23
;) Gull uttrykk Cash... mør salat! ;)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.738
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Så bra! Hvis du nå også har et EAN-nummer, så kan jeg gå til ro med fred i sjelen.
Ettersom det er typisk svensk å kun ha ett eksemplar av hver, samt at jeg har svenskens eneste papirblekke i fanget, så kan jeg kanskje få lov å svare:

ISBN 9789163776618
Ellers kan jeg nog kontakte han om salg/forsendelse til Norge! Nå blir det slutt på Snik lesing med flottet pølse fingrer:p
Tusen takk for tilbudet, cash. Jeg kommer tilbake hvis det blir aktuelt. :)

Topp Bunn