nlykke
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.02.2008
- Antall liker
- 11.734
Sluket har reservert 25/11. Vi må vel lage en påmeldingslisten. Vi kan jo begynne nå. Skal vi si at siste frist er Tirsdag 22? Prisen pr. person er 700,-.
Ja, men hva faen er det du venter på? Tror du den lager seg selv? Da utsetter jeg ferien og blir med på julebord, under forutsetning at formannen ikke roter og kødder.Sluket har reservert 25/11. Vi må vel lage en påmeldingslisten. Vi kan jo begynne nå. Skal vi si at siste frist er Tirsdag 22? Prisen pr. person er 700,-.
Det lurte jeg også på. Ser de åpner 1300Når har Grumpsen tenkt starte vorspielet på Valka ?
Du kan ju inte vika ner dig som enda svenska representanten, några piller och lite sömn ser är du på G igen.🫣Det ser dårlig ut med min deltakelse på julebordet imorgen, kom hjem fra jobb med feber og forkjølelse idag har nok jobbet noen dager med dette i kroppen så payback nå
Når har Grumpsen tenkt starte vorspielet på Valka ?
Yrkesaktiv småpike? Du skulle bare ha visst hvor travelt det er å være "pængsjånist du . Her er det null fritid og ingen fast arbeidsplass å dra til for å slappe av. Å jeg savner... nja, kanskje ikke.Mottatt
Får se når vi yrkesaktive klare å rive oss løse
3 er da så Fosse! Gå for syv duhva med noen ikke-sensurerte bilder?
(godt å se at det fremdeles er noen som trekker i korrekt antrekk, og ikke kommer på festivitas ikledd treningstøy.)
skulle jo så gjerne vært der og hvilt synapsene, men måtte gjøre noe tenking. (skal jeg ha tre 3 eller 7 armer på spilleren?)
Syv slag skal det være!3 er da så Fosse! Gå for syv du
Vakker og blid........ der kan jeg være medGodt nytt år alle sammen! Er dere klare for og møtes på Kulturhuset kl 18.00 på torsdag? Jeg kommer og ser fram til og se alles vakre og blide ansikter!
ja man har jo alltids godt av en liten torsdagsbayerGodt nytt år alle sammen! Er dere klare for og møtes på Kulturhuset kl 18.00 på torsdag? Jeg kommer og ser fram til og se alles vakre og blide ansikter!