OVK - Noen som vil være med på konsert?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.194
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    De har jeg på CD faktisk. Hiet kommt Alex tungt inspirert fra kuberick-filmen clockwork orange. På listen over band jeg aldri fikk sett live. Litt under Johnny cash på den listen men faen ta deg uansett om du har sett de live.
    Ikke bare på Cosmo opptil flere ganger🙂 har noen vinyler her også🙄

Bartesam

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Antall liker
    12.630
    Sted
    Hus
    Det var jo i Industrigata at Cosmopolite ble startet på nittitallet. Flott lokale, ned trappa og der åpenbarte det seg et symmetrisk og passe stort lokale med bred fin scene og stor takhøyde. Vannhullet i bakkant av lokalet, til venstre for trappa ned. Beliggenheten rett ved Majorstuen var langt mer attraktiv enn dagens, både adkomstmessig og standsmessig 😎. En kort periode i Møllergata var heller ikke optimalt hva lokalitetene angikk. Men opplevde en del bra musikk der, bl.a. Marcus Miller.
    Oslofolk over femti og som påberoper seg musikkunnskap i retning jazz/blues og ikke kjenner til historien burde hatt buksevann, fått knyttet sammen skolissene etc. etc. I det minste vært tilsnakket!
    Var det ikke Banken som lå der før i Industrigaten? Var jo en del svenske danseband som var der gjennom årene :)

habicht

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Antall liker
    3.585
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hei

Jeg har to biljetter til The source of Christmas på Cosmopolite for lørdag 14.12
    Disse får jeg beklagelig ikke brukt og ønsker derfor å selge de til noen av mine gode kammerater i klubben.
    Et multikulturelt fyrverkeri av en forestilling.

The source of christmas.JPG

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn